Råttor iFokus

Råttor

Etikett: avel
Läst 564 ggr
JoySurrender
0

Söker dejt med mink/cinnamonhane!

Lilla söta minkbäraren Felicia (ag hd du) som dessutom är en agilitytalang, söker en dejt för att baka små cinnamonbebisar!

Hon är från Vintaz Survivors-kull och blir sex månader nu i veckan. Frisk, snäll hane med stamtavla är välkommen att höra av sig! Hooded är ett plus.

Skicka PM eller maila Cilla@glamrattan.se

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan

zickan
4

Kan va smart att skriva mer om henne för att enklare få någon intresserad att låna ut hane. Hur är hennes föräldrar. Vad finns bakom osv. Vilka färger önskas att hanen är, bär på osv

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

:')
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Systern till Felicia är min Chelsea och är en underbart mjuk och social råtta, en medlare vid introduktion och bråk och en råtta med stort hjärta.

Men vad är syftet med kullen? Får känslan av att färgen är en viktig del men kan ha fel!

Bild på Chelsea i alla fall :)

JoySurrender
5

Jag ska ta fram Felicias stamtavla i morron.

Mamma Marabou var "mock" havanna, pappa Frank cinnamon. 

Felicia är en pigg, aktiv, snabbtänkt fröken som är synnerligen social och lättlärd. Flyger över agilityhindren och hoppar sen direkt från bordet upp på min axel.

Eftersom frisk, snäll och långlivad med stamtavla är en självklar förutsättning så har jag nämnt vilka färger jag skulle vilja ha på hanen. 

Jag vill bygga vidare på min hooded-linje och eftersom Felicia är minkbärare vore det trevligt med en minkbärande hane för att få pigga, klipska och supersociala cinnamonråttor med talang för agility.

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan