Säljes-Stor bur
Säljer en begagnad stor bur, där jag haft mina två råttor i. Skicket på buren är bra, finns en repa och en buckla på taket men inget som påverkar. Finns något ställe på gallret där det sitter lite hårt sten-liknande men går säkert att rispa bort! Längst ner på buren finns det en lucka för att ta ut underdelen på buren, den luckan har två piggar uppåt för att kunna hålla i en platta som skydd, den ena piggen har gått av men kan fortfarande hålla uppe plattan utan några problem! Finns att hämta i Partille, säljes för 600:- Måtten och buren finns på bilderna nedan :) Mail: dimasusanne@live.com
Pris sänks till 500:- :)
Ett tips är att lägga in en bättre bild kanske? Så man kan se buren i helhet lite bättre? :')
Jag är ev intressead. men vill gärna se bättre helbild!
Maila gärna :3 muppot@live.se
-Sara, och alla mina små långsvansade kräk<3
#3 Jag har mailat :)
sänker till 400:-
Vart ligger Partille? :)
Kaninuppfödning av dvärgvädur & Dvärgvädurrex & även en liten musuppfödning!
.
#6 Några minuter utanför Göteborg ungefär :)
intresserad!
jag har mejlat.
#9 Svarat 🌈
Hornbach-bur va?
#11 Personen jag köpt den av sa att han byggt den själv, vilket är svårt att tro men står inget märke på
jag e ganska säker på att det är en hornbach bur, jag har haft en sån, och det ser verkligen ut som en sån
bildtråd på buren, http://rattor.ifokus.se/discussions/4d715210b9cb4622330638fc-hornbach-klanen
e det en sån?
#14 ja det är en sån
Finns den kvar? :)
Finns den kvar? :)
Finns den kvar så tittar och hämtar jag gärna den på onsdag! :D
Mejla gärna fler bilder till porche91@hotmail.com och skriv ner måtten i mejlet. Mvh