Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 538 ggr
Guybrush
1

(SÖ) hane råttbebis i Norr/västerbotten

Jag söker en råtthane (bebis) i norr/västerbotten. Jag har nyss skaffat mig en hane som behöver en kompis nu. Det spelar ingen roll hur han ser ut bara han har hjärtat på rätt plats

/Hanna

zickan
0

Skicka meddelande till sockerrattan eller rebellions. De kanske har nått. Kolla Vanliga råttfrågor som är klistrad så har du länk till uppfödarlistan där :-)
Kan även tipsa om att kika efter transport nu under jul. Många som åker runt. Kanske nån som ska åt annat håll och kan ta med mot dig.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Guybrush
0

Jag har kollat med Mia (sockeråttan), hon har möjligtvis en kull på G, sen berättade min kompis att rebellion också har en kull på G. Men vill ha tag i en nu, men jag får fortsätta att kika runt lite :)

Zolah
0

Sockerråttans Uppfödning

Så ser det ut just nu hos Sockerråttan, tyvärr inga ungar leveransklara just nu men det är kullar som är planerade :)

Guybrush
0

Mia sa igår att det möjligtvis var en på G, men hon visste inte säkert ännu :D Hade ju hoppats på att hon hade ungar nu, eftersom jag förr i tiden har haft mkt råttor från henne

Zolah
1

Jag pratade med henne idag, är även jag som uppdaterar bloggen. Vi hoppas på att det blir bäbisar i K2, men vi vet inte hur många det blir.

Guybrush
0

Hoppas att det blir några rådisungar då :P Kan möjligen vara intresserad om jag inte har fått tag i någon innan dess :)

Guybrush
0

Måste fråga dig Zolah, heter du Linda och känner Micke Strinnholm och Martin Behm? :D

Zolah
1
Guybrush
1

Ballt att världen kan vara så liten :P

Zolah
1

Haha indeed :)

speciellt råttvärlden skulle jag säga xD

mikeiko
0

Threepwood! :D