(SÖ) hane råttbebis i Norr/västerbotten
Jag söker en råtthane (bebis) i norr/västerbotten. Jag har nyss skaffat mig en hane som behöver en kompis nu. Det spelar ingen roll hur han ser ut bara han har hjärtat på rätt plats
/Hanna
Skicka meddelande till sockerrattan eller rebellions. De kanske har nått. Kolla Vanliga råttfrågor som är klistrad så har du länk till uppfödarlistan där :-)
Kan även tipsa om att kika efter transport nu under jul. Många som åker runt. Kanske nån som ska åt annat håll och kan ta med mot dig.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag har kollat med Mia (sockeråttan), hon har möjligtvis en kull på G, sen berättade min kompis att rebellion också har en kull på G. Men vill ha tag i en nu, men jag får fortsätta att kika runt lite :)
Så ser det ut just nu hos Sockerråttan, tyvärr inga ungar leveransklara just nu men det är kullar som är planerade :)
Mia sa igår att det möjligtvis var en på G, men hon visste inte säkert ännu :D Hade ju hoppats på att hon hade ungar nu, eftersom jag förr i tiden har haft mkt råttor från henne
Jag pratade med henne idag, är även jag som uppdaterar bloggen. Vi hoppas på att det blir bäbisar i K2, men vi vet inte hur många det blir.
Hoppas att det blir några rådisungar då :P Kan möjligen vara intresserad om jag inte har fått tag i någon innan dess :)
Måste fråga dig Zolah, heter du Linda och känner Micke Strinnholm och Martin Behm? :D
Yes, straight on ^^
Ballt att världen kan vara så liten :P
Haha indeed :)
speciellt råttvärlden skulle jag säga xD
Threepwood! :D