låter dumt men vill se pungar
Jag vill se pungar! Alltså hur olika hanarnas pungar ser ut, en del ser ut som "bollar" andra som avlänga bananer, missförstå mig rätt =)
men jag är väldigt nyfiken.
rexad, Dubbelrex, slät, fuzz och naken allas pungar!
om detta är okey =)
Jag kan fota en Kryptopung om du vill det ;) (dvs endast en kula i pungen och andra i ljumsken) Sedan har jag även rex + slät som jag kan fota om jag får tid, haha ;) Inte för att det är så stor skillnad på rex/slät pungarna förutom färgen :)
Tycker det är lite roligt med din tråd, är själv lite nyfiken. Delvis för jag brukar stirra på hundens kulor.. (missförstå mig rätt!) De är liksom riktigta lila vindruvor ;)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Hahaha vilken rolig, lite fnissig och intressant tråd! 😂
Har ju själv hanar, vissa kan tycka pungen ser läskig ut också. Det tyckte jag innan jag skaffade mina hanar, man bryr sig ju faktiskt inte! Jag tyckte att "men guuuud, så stor och läskig 😐" 😂
Hahaha kunde inte låta bli att skratta lite när jag läste denna tråden! Hahaha!
Visste inte pungar kunde vara så intressanta, haha men nu blev jag själv nyfiken, trodde alla pungar såg likadana ut på råttor…xD
precis! ni förstår mig precis rätt(eller fel om man skulle kalla det så)
#1 =O då e det inte bara ja som kollar in pungar på djur xD
2# ja en del pungar kan vara läbbiga men ack dom e ganska roliga ut =)
följer, jag har bara honor så hehe!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Tass hehe
Snuskis ;D Sätter en tass här med då jag är intresserad med…. ;)
Tass😊
gillar bäst pungar med päls =)
bomba med flera bilder. "defekta" pungar eller "normala" dom som har blivit kasterade före och efter bilder, m.m
AHAHAHAHAA åh, dagens rubrik!
Putt
Grym tråd faktiskt, någon som vet vrf inte hela har hår på sig x) ?
(även toppen på pungen då)

Har ju bara en hane och han är kastrerad men pungen ser as skum ut sen dess så ska se om ja kan fica en bild på hans skumma pung haha
"Fantasy abandoned by reason produces impossible monsters"
Haha kunde inte låta bli att fnissa jag heller, vilken kul tråd!
Stackars pojkar som får visa sina pungar på nätet!😞
Äg lite utvikning har väl ingen dött av ;)
Kommer bilder av mig förhoppningsvis ikväll, har haft så fullt upp! :O
#21 - Haha jag läste "på mig" och bara hm. Kändes ännu mer fel med min felläsning när du skrev "lite utvikning har väl ingen dött av ;)" 😃
#22 Haaahahaha! Jadu… skulle jag lägga upp en pungbild på Mig så skulle något vara fel :O Sist jag kollade hade jag bara kvinliga kroppsdelar ;) 😂
putt
Dålig bild men det syns ju.
Theos bror Ben's pung ;)
Hahahahaha, rolig tråd :P