Blivande råttägare.
Hej!,
Som blivande råttägare undrar jag om det är nåt specielt jag bör tänka på.
Förutom att mata o gulla mina gullepluttar ?.
Dom har inte anlänt än (För små för att flytta ifrån "ladyinred") dock har dom fått fantastiska namn (tycker jag)
Så jag längtar tills dessa 2 veckor har gått då, Diablo, Baal, Mephisto och Dumbo får komma hem till mig :P.
tack o hej :P

Haha- namn från Diablo II :D

Coola namn ;) haha… tänk på att ge dom rätt mat osv bara =) så att dom får i sig det dom behöver, får komma ut och springa varje dag, och som sagt gulla med dom :P
Det man behöver tänka på brukar vara ganska självklart =) och man märker det lätt själv.. =)
Lycka till med dom små =)

Du har spelat för mycket Diablo 2

Leksaker!! Kul inredning i buren. Har du andra djur som inte är vana vid råttor som husdjur så kolla buren noga så det inte finns nån möjlighet för råttorna att smita ut när du är där:)
Kolla så ditt rum också är någerlunda råttsäkert för säkerhets skull så de inte smiter ut och käkar upp sladdarna för dig. Jag har redan förlorat en fjärrkontroll och två hörlurar. De är snabba med att bita sönder sånt:)
Japp älskar diablo 2 :P, Och mitt rum e rått säkrat genom att alla kablar e buntade så dom hänger en bit över marken cirkus 30 cm. dock inte alla telefon sladdar ska fixa dom :P, i övrigt har jag inga andra husdjur, och dörren till mitt rum är oftast stängd så dom kan skutta i kring här inne hur mycke dom vill :)
Du får tala om vilken råtta som ska ha vilket namn så skriver jag in det i stamtavlan. Papprerna bör komma nu i veckan sa dom :)
dom två svarta är Diablo och Baal :), Himalayan är Mephisto och den grå / blå är Dumbo :P
Vilken tajming jag hade. Hade precis funderat på vad jag skulle döpa alla ungarna till. De kommer ju att få namn innan de fått flytta. Tänkte att jag får hitta på nåt så får man kalla de för vad man vill…
hehe, härligt ;)
hehe, härligt ;)
Svårt att ge tips på vad du bör tänka på när man inte vet vad du redan har tänkt på.. 
tipsa om allt skadar inte att höra allt 2 ggr för risken att jag inte vet det är större än tvärtom :). Skriv gärna en lista på vad du tycker jag ska tänka på.