2 tjejer söker akut hem! Omplacering
Har två stycken underbara flickor som jag måste omplacera då jag har blivit allergisk!
Hemmet är extremt viktigt för mig och jag prioriterar er som har råttkunskaper och kanske kompisar till dem.
De är 2 systrar som ska flytta tillsamman.
En Jenny bur kan köpas till för en billig peng.
ILA
Födelsedatum: 1 juni 2013
Färg, teckning o hårlag: Russian blue striped roan, dumbo, släthårig
Kön: Hona
Kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 11 stycken
Uppfödarbevis: Ja
Syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Planerad parning / Allergi
Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Ila har levt med sin syster Luna sedan jag fick hem dem. Hon är en extremt nyfiken och glad råtta men kan vara lite bestämd mot sin syster Luna!
Hon älskar att vara ute och springa med sin syster och kommer gärna när man kallar på henne. Bada är dock ingen favorit men ibland måste man!
LUNA
Födelsedatum: 1 Juni 2013
Färg, teckning o hårlag: Black stroped roan, dumbo, släthårig
Kön: Hona
Kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 11 stycken
Uppfödarbevis: Ja
Syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Planerad parning
Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Luna är en undergiven liten tjej som är världens mysigaste. Hon älskar att bli kliad och att gosa innanför tröjan. Hon älskar att springa utanför buren och busa med sin syster. Hon kommer mer än gärna när man ropar på henne och gillar att bada.
Pris: Eftersom att jag endast säljer de tillsammans så blir det 500:- för båda men med rätt person kan pris diskuteras. Bra hem viktigare än pris!
Ort där råttan/råttorna finns: Östergötland, Norrköping
Kontaktsätt: Ni kan kontakta mig via mail så kan vi byta telefonnummer där! Mitt mail är:yaseminberger@hotmail.com
Varför skapa en ny tråd när du redan har en som är Exakt lika?
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#1 Jag ville byta till omplacering men kunde inte redigera tråden! Samt att det inte stod varför jag måste göra mig av med dem
Du kan be en Medarbetare att fixa så ändrar de ditt inlätt
(anledningen till omplacering står inte med här heller)
Tog bort dubletten och kan editera in orsaken till varför du omplacerar, vilket jag antar är allergi då det står högst upp ?
nästa gång PM gärna nån av oss på RiF teamet :) då kan vi snabbt hjälpa och ändra saker åt dig ( om man ska ändra själv har man 1 timme på sig om jag minns rätt ? )
Ja tack så mycket #4
Ingen som vill rädda dessa 2 underbara tjejer? Jag har blivit så fruktansvärt allergisk..
Det var väl minst två personer som svarat i din första tråd?

Vad menas med planerad parning / allergi?
#8 Hon svarar att dessa två var planerade men måste omplaceras pga allergi.

#9 ok tack. :)