Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 666 ggr
carrcorr
0

Intressekoll bur!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Funderar på att sälja buren jag har nu och uppgradera till en Furet Tower.
Tänkte kolla intresset på buren här först innan jag lägger ut den på blocket. :)

Buren är av okänt märke, med måtten H 80, B 88, D 51. Den har en stor lucka på framsidan som jag satt dit själv då det var fullkomligt omöjligt att inreda genom de inbyggda luckorna. ^^ Den stora luckan har måtten B: 25 och H: 46. Den stängs med hjälp av fyra starka magneter, finns även en krok som man kan använda ifall man har rymningsbenägna råttor. Mina har dock inte lyckats öppna magnetluckan, ännu ;). Finns även fyra små luckor, en på varje "kortsida" och två på framsidan. 

Botten har en del tuggskador (bifogar bild på detta) men hålen är igentäppta med pvcrör och silvertejp. Inte särskilt snyggt, men om man ställer buren med de skadade hörnen mot en vägg syns det inte. Bör även tilläggas att botten är vit och har en del tydliga kissfläckar tyvärr.

Relativt lättstädad bur tycker jag, främst tack vare den stora luckan. 

Buren finns i Härnösand, har ingen egen bil men kan försöka hjälpa till med frakt till närliggande orter ändå på nåt vis. :)

Tänker mig 500 kr, köpte buren begagnad och har använt den ca 3 månader sen dess. Priset kan diskuteras!

carrcorr
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild från sidan.

carrcorr
0

Putt, putt :)

Som sagt, priset kan absolut diskuteras då den har sina skönhetsfläckar.

carrcorr
0

…Ingen? :)

idaaea
0

hej, om du sänker priset kan jag vara intresserad :)

carrcorr
0

400? :)