Vilken färg?
Lite svårt att se, bilden är så mörk. Men hon är antingen black Striped roan eller blue Striped roan. Eller möjligen russian blue… Faktum är att det är svårt att se teckningen också, hon kanske rent av är huskey roan. Du har inte en bättre bild där man kan se råttan lite mer från sidan?
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Svårt att få en bra bild. Hon är ett riktigt yrväder. 😃
Ja nu synas det bättre. Hon är blue eller russian blue Striped roan. Blue/Russian Blue är alltså färgen. Striped är teckningen och roan betyder att hon kommer blekna med tiden.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Om det inte är bilden som luras så är hon russian blue striped roan. Hon kan även vara black striped roan men allt beror på hur bilden skiljer från verkligheten :)
//Nike
Blue är hon inte, det är hon för mörk för att vara.
I mina ögon ser det ut att vara en black striped roan. Den är redan blekt (vilket syns tydligt i ansiktet på första bilden) så därför tror jag helt enkelt på Black
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
ok. hon ser grå ut i verkligheten.
den andra jag har ser ungefär likadan ut förutom att hon är mörkare så den är nog black. om det går ska jag ta kort med dem båda i bättre ljus.
🙂