Råttor iFokus

Råttor

Etikettrif-och-ifokus
Läst 520 ggr
Zolah
4

Kommer du ihåg?

Tänkte att jag skulle dra ihop en snabb tråd med lite tips på saker som är värda att kolla på, som man ibland av ren ovana inte kollar på direkt :)

Vanliga frågor om råttor - Här kan du hitta allt möjligt bra att veta om våra kära husdjur.

Annonsregler - Här kan du läsa på hur en annons ska se ut och vad den bör innehålla

RiF regler -Regler om vad som är OK och inte på forumet, väldigt bra att läsa en gång iafl.

Ifokus egna regler - iFokus regler som du automatisk går med på om du blir medlem på iFokus.

Nät-etikett och hyfs - Hur man ska bete sig mot andra medlemmar på Ifokus

Wanted /Önskas - Har du bilder eller kanske sitter med en hel del information? hjälp oss att göra RiFs artikelsamling större och bättre!

Detta är dom som jag anser är viktigast att iafl veta om, denna tråd kommer inte att nålas då dom flesta är antingen länkade till varandra eller på fältet till vänster.

mikeiko
0

Ååååh det kliar i fingrarna att nåla denna :)

Zakaraa
0

Nackdelen med att nåla är ju att den hamnar Under alla nya inlägg :(
Gud vad den nya nålningen suger :(

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

mikeiko
0

#2 Håller verkligen med och har mer än en gång låtit iFokusteamet fått höra detta också… Så less på att de lägger tid och energi på att göra saker ingen bett om -.-

Zakaraa
0

Vi får helt enkelt komma ihåg att tillsammans putta upp tråden :D

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Zolah
3

Var lite det jag tänkte på när jag skapade den som tråd, värsta fall skapar man bara en ny senare :) variera lite på innehållet också.

kanske skulle vara en idé med en tråd med ' Veckans/månades artikel tips! ' där man visar gamla artiklar som man kanske inte tänker på annars ^^

Lamina
0

#5 Det tycker jag är en lysande ide!

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?