Råttor iFokus

Råttor

Etikett: minneslunden
Läst 772 ggr
Juliastrom
2

Vila i frid min älskade Mörker

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Saknaden är så enorm..

jag vet inte vad jag ska göra.. tårarna har inte slutat rinna sedan många timmar tillbaka. Jag är inte redo för att säga hejdå.. inte än. Jag vill inte, det gör så ont..

En vacker saga har nu fått sitt slut… hjärtat, nu är du där smärta inte finns… för alltid i mitt hjärta! ♡

Aldrig trodde jag att den här dagen skulle komma så fort.. Inte trodde jag att när jag satt hos veterinären för två veckor sedan för att få medicin mot mycoplasma att min Mörker snart skulle dö… Fan vad ont det gör… jag och Dix saknar dig så otroligt mycket och jag önskar att det här bara var en hemsk mardröm och att jag ska vakna och ha dig kvar vid livet imorronbitti…älskar dig

Fjordell
1

Otroligt fint klipp…

Jag beklagar din förlust, det är alltid lika jobbigt att förlora någon man älskar. Sov i ro, Mörker.🌺❤️

Zakaraa
0

Beklagar :(

Släktingarna till Mörker som finns där hemma och jag skickar massor av kramar ❤️

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Juliastrom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack ska ni ha allihopa!

Imorron ska mitt hjärta få bli begraven… jag är inte alls redo att säga hejdå, vill kunna krama henne, pussa henne o prata med henne.. Men vi kan inte dra ut på det :/ Gud vad jag saknar henne… vill se henne titta ut mellan gallren på buren, möblera om i krypinhusen och tvångstvätta Dix, hon ska inte ligga en en skokartong.. hon hör inte hemma där! :( <3

Zakaraa
0

Kan tänka mig hur du känner :(
När min älskade Panya gick bort kunde jag inte sova och fann mig själv sittandes med hennes kropp i famnen hela natten.
Det är verkligen tungt när någon speciell försvinner och man kommer alltid känna sorg och längtan efter dem men det blir bättre med tiden även om det känns som att man bara vill gräva ner sig själv :(

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Juliastrom
0

Jag har gråtit/skrikit och hyperventilerat konstant sedan klockan 13-14 tidigare idag… paniken som har funnits i både mig och Mörker… hoppas jag aldrig att någon ska behöva känna… det var fruktansvärt.. Hon kunde inte andas så hon fick panik, kastade sig åt alla olika håll och kanter för att få luft.. tillslut skulle mamma hjälpa henne, linda in henne i något och få det att gå fortare.. men hon hann aldrig då Mörker fixade det själv några minuter senare… jag var med henne i tre timmar, tills de sista minuterna, då tog pappa henne för att ta tag i saken, men som sagt, dem hann ju aldrig.

Jag bara önskar att hon kunde fått dö hos mig, i min famn eller det bästa, att jag hade gjort hennes lidande kortare… men det är svårt med en råtta som visar sig osjuk i ena minuten och minuten efter knappt kan andas, hon var sån… visade aldrig om något var fel. Så det var inte så lätt… men ångesten man får och jag skyller på mig själv…

Jag saknar dig så det gör ont…. <3

Blodfot
0

jag beklagar sorgen…

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Dramatik
0

Vilken fin video, jag blev verkligen berörd. Jag beklagar sorgen, jag vet hur det känns att mista någon så speciell. Stor kram till dig!

Elinisa
0

Började gråta nu. Vad fin video du gjort.

Beklagar sorgen efter din älskade Mörker. <3

Juliastrom
0

Tack så hemskt mycket allihopa! Det har senaste dygnet har varit det värsta i mitt liv… jag har inte sovit något inatt och jag kan knappt lämna mitt rum utan att bryta sönder o samman…

Betyder mycket för mig att i gillar videon och visar ert stöd! <3

Emmieline
0

beklagar sorgen <3

vacker film du gjorde 🌺

Namida
0

Beklagar sorgen :/
Vila i frid Mörker <3

wigitri
0

Tårarna bara rinner här. Otroligt fin minnes video du gjort till henne ❤️Jag beklagar sorgen och skickar massor av styrkekramar till Dig och Dix.

Vila i frid vackra lilla Mörker ❤️

mikeiko
0

Lilla vännen, beklagar verkligen :(

Jag har själv haft en hona som fick andnöd och panik på liknande sätt som du beskriver, i det fallet fick hon Baytril men gick ändå bort en månad senare när hon fick andnöd igen. Veterinären trodde då att det snarare hade handlat om en hjärntumör.

Juliastrom
0

Hon började rossla för kanske tre veckor sedan, fick Vibranord och vart helt bra efter tio dagar men två dagar senare så började hon andas med öppen mun o sen kom bukandningen…

Sedan gick det bara utför, så vi o vet. tror inte heller att det handlade om mycoplasma eller dylikt utan en tumör eller hjärtat…

Usch, det var den värsta dagen i mitt liv och jag gråter fortfarande. Det var hemskt när jag skulle städa buren idag, då gick det nästan inte :/