Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1299 ggr
Juniz
2

S: savic royal suite 95 double

Hej alla rått älskare! För några år sen hade jag 4 st råttor 2 honor och 2 hanar. Då hade jag två savic royal suite 95 double burar. Nu i den här tråden vill jag sälja 1 sådan bur eftersom jag pluggar och två burar tar för mycket plats. Efter jag har pluggat klart då vill jag skaffa råttor men inga tankar på det nu! Som sagt jag säljer min savic royal suite 95 double, mycket fint skick! Inga gnagar skador eller så, köpte mina burar på Zooplus kom ej ihåg om de va på Dk eller Se. Köpte de ca för 2500 kr. Bilder kommer visas MEN bara på när jag hade råttorna eftersom Burarna ligger inpressade i min pappas grage. Han bor ganska långt ifrån. Om det skulle vara så att ni är intresserade så PM:à mig och jag ber pappa ta kort och skicka till mig. Alltså om ni skulle vilja se de nu i detta skick! Ni får såklart välja vilken savic royal suite 95 double bur ni vill ha av de två. Ni får lite tillbehör men det kan vi ta i PM. Har inte tillgång till bilderna just nu eftersom jag har bilderna På datorn och nu skriver jag på Mobilen. BURARNA FINNS ATT HÄMTA I: Stockholm… Pappa bor i Gävle så dit kan jag köra även till Uppsala, burarna kommer ej att fraktas! PRIS: 800 kr pris kan diskuteras vid snabb affär! OBS SÄLJER ENDAST 1 bur, har fortfarande rått intresset kvar ;)

Juniz
1

Alltså burarna tar för mycket plats åt pappa, han tjatt och tjatar att jag åt minstånde måste få en såld.

wigitri
0

Ev intresserad! :D Kan du skicka pm med bilder är du snäll :)

fiore
0

Kolla PM 🙂

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

attiratte
0

Är den kvar Juni

wigitri
0

Jag hoppas jag får köpa den, vi förhandlar..

Juniz
0