Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1299 ggr
Juniz
2

S: savic royal suite 95 double

Hej alla rått älskare! För några år sen hade jag 4 st råttor 2 honor och 2 hanar. Då hade jag två savic royal suite 95 double burar. Nu i den här tråden vill jag sälja 1 sådan bur eftersom jag pluggar och två burar tar för mycket plats. Efter jag har pluggat klart då vill jag skaffa råttor men inga tankar på det nu! Som sagt jag säljer min savic royal suite 95 double, mycket fint skick! Inga gnagar skador eller så, köpte mina burar på Zooplus kom ej ihåg om de va på Dk eller Se. Köpte de ca för 2500 kr. Bilder kommer visas MEN bara på när jag hade råttorna eftersom Burarna ligger inpressade i min pappas grage. Han bor ganska långt ifrån. Om det skulle vara så att ni är intresserade så PM:à mig och jag ber pappa ta kort och skicka till mig. Alltså om ni skulle vilja se de nu i detta skick! Ni får såklart välja vilken savic royal suite 95 double bur ni vill ha av de två. Ni får lite tillbehör men det kan vi ta i PM. Har inte tillgång till bilderna just nu eftersom jag har bilderna På datorn och nu skriver jag på Mobilen. BURARNA FINNS ATT HÄMTA I: Stockholm… Pappa bor i Gävle så dit kan jag köra även till Uppsala, burarna kommer ej att fraktas! PRIS: 800 kr pris kan diskuteras vid snabb affär! OBS SÄLJER ENDAST 1 bur, har fortfarande rått intresset kvar ;)

Juniz
1

Alltså burarna tar för mycket plats åt pappa, han tjatt och tjatar att jag åt minstånde måste få en såld.

wigitri
0

Ev intresserad! :D Kan du skicka pm med bilder är du snäll :)

fiore
0

Kolla PM 🙂

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

attiratte
0

Är den kvar Juni

wigitri
0

Jag hoppas jag får köpa den, vi förhandlar..

Juniz
0

#4 HEEEEEEJ thereze❤❤OMG visste inte att du var medlem i denna sajt eller såklart du ska ju skaffa råttor! Asså shite jag saknar dig sjukt mycket och hur går det med moster? Saknar dig enormt. Om du vill ha buren så får du den det var ju ändå din pappa som köpte en av de ;) Min pappa sa till mig att jag skulle fråga dig först och att du såklart skulle få den gratis men jag var lat❤ Men iallafall min kära kusin du får den eftersom du skulle fått den men det var ju jag som var lat❤❤❤

Juniz
0

FÖRESSTEN NI ANDRA SOM ÄR INTRESSETADE HAR PRISET ÄNDRATS TILL 300 KR

attiratte
0

Men åhhh saknar dig me❤ Men Gud va snällt av dig att jag får den och pappa hälsar! Vi får se om jag vill ha den jag har ju en FT. PM:ar dig så vi ej spamar tråden❤

:')
0

Men säljer du en RS för 300kr? Har du bild på den?

[Macho]
0

#0 Du har pm :)

Juniz
0

#9 PM:à om du är intresserad vill ej Spama tråden.

wigitri
0

Pmat dig igen. vatit intresserad och sagt att köper den. men du vet inte till vem du vill sälja till? vart och när ses vi? Jag köper den!

Juniz
0

Men det är många som är intresseade och du var inte den första och om min kusin vill ha den så kommer jag bortskänka den till henne eftersom de va min kusins pappa som köpte den åt mig när jag fyllde år^^

wigitri
3

Ok. Så den är inte till salu längre då? Varför sätta  ut den som säljes då? Skumt detta Jag hoppar oavsett! :D

fiore
0

Vill din kusin ha den eller inte? :)

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

Juniz
1

MIN KUSIN HÄR PÅ RIF FICK EN AV MINA RS BURAR! (attiratte❤) Anledning: min kusins pappa köpte den till mig på min 18 års dag då jag skulle skaffa mina hanar. Min pappa sa till mig flera ggr att jag skulle ge den till henne dels att vi är släkt och våra familjer står väldigt nära varandra och att det var hennes pappa som gav den till mig! Och en anledning till att jag inte säljer båda burarna är att jag har råttintresset kvar men Ändast för hanar❤ Tack för alla som har tagit sin tid till detta! Kan någon vänlig själ låsa tråden?! // Juni

mikeiko
0

Låser tråden på TS begäran.

Inlägget är låst för nya kommentarer