Bebis eller ung kille sökes!
Min älskade Dexter gick bort i förrgår och har därmed lämnat kiwi ensam. Inget har blivit som jg velat o nu söker jag en vän till kiwi, en bebis eller ettåring. Det enda kravet är att han inte är så väldigt dominant då kiwi inte är det. Vad är egentligen lättast? En bebis eller en vuxen att sätta ihop med min snart ettåring? Snälla hjälp mig jag vill helst inte se kiwi ensam många fler dagar.. Med vänlig hälsning, Amanda
En ung kille är lättast. Är Kiwi normalt funtad (dvs är flocksmart) så kommer det att fungera smärtfritt att sätta ihop honom med en pojke i 5-6 veckors ålder.
Ja kiwi är urfin och behöver en snäll kompis.. Någon som har en ung hane till min kiwi? :-) jag bor i Sthlm men kan ta mig runt någorlunda men tyvärr inte ner till Skåne el Umeå där går gränsen! :-/
Putt ingen?

Kontakta Zickan här på RiF, hon kanske har ungar eller känner till någon som har.
Annars kan du även kontakta Johanna Ivarsson som har Ladugårdens uppfödning. Hon har kullar relativt ofta och är även registrator i SRS så hon har hyfsad koll på vilka som har kullar just nu. Saxat från hennes (i övrigt dåligt) uppdaterade hemsida: (kontaktuppgifterna är dock korrekta)
email: kulla_gulla@yahoo.com Jag kollar väldigt sällan min email, utan jag brukar rekomendera folk att ringa mig istället. Men min mobiltelefon är trasig ibland och väldigt opålitlig, och hemtelefonen likaså. så prova att skicka ett email om ni inte får tag på mig på telefonen. Ni kan prova med hemtelefonen, 0175-15012, men ring helst inte efter kl 18, eftersom vi nattar våran lilltös runt kl 19.
Om ni inte får tag på mig på något av ovanstående sätt, skicka ett sms till min mobil, så svarar jag när jag kan. 070-1317424
Både Johanna och Zickan bor i anslutning till Sthlm, alternativt rör sig ofta där. Smsar eller mailar du Johanna så hälsa från mig. :)
Tråden kan låsas!
Tråden låses på TS begäran.