Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 230 ggr
perlir8
0

funkar Toa-lätt???????AKUT!

jag undrar om man kan ha toa-lätt i hela buren, eller ska man bara ha det i toalådan??    mina råttor kan inte gå på låda….

jag har änsålänge    riven tidningspapper som bottenmaterial men det är så drygt att sitta där och riva och riva…..

perlir8
0

hallå?

TacoBelle
0

JA det kan du. Det är perfekt bottenmaterial.

Men varför var det så akut?

KickanW
0

Toa-lätt går utmärkt… Om man ska ha tidningspapper så brukar det räcka att lägga in en hel tidning (utan häftstift då) så sköter råttorna rivandet :)

Grodan
0

smaksak… själv gillar jag inte toalätt alls… det är för hårt till råttornas små söta tassar… jag kör med aspflis

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Bullerbytjejen
0

aspflis fick jag med min bur jag köpte igår, det kändes skumt att ha i det, jag känner ingen som har det, men nu vet jag ju att det finns iaf, så det inte är helt knasigt tihii :-P

MosadBanan
0

Jag har det till mina små rådisar, o det går jätte bra : )

perlir8
0

dte var inte så akut egentligen..jag var tvungen att städa buren och hade ingen lust att riva och så var vi på affären och jag visste inte riktigt….

Grodan
0

haha

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

perlir8
0

men kan råttorna skada sina små tassar om dom går på det?

Daydreams
0

#9 nejdå det gör dom inte. Toalätt är hur bra som helst. Jag har en handuk i en del av buren som dom kan bädda med och där har jag ingen toalätt.

Karmatarerskanise
0

Toa-lätt är perfekt. Man kan även ha både handuk och tidningbitar sammtidigt så de kan leka o bygga :P

rattmamman
0

Ja, jag tycker Toa-lätt funkar bäst av de bottenmaterial som jag har provat. Mina råttor sover oftast inte på botten, utan på någon hylla eller i någon hängmatta, så tassarna klarar sig alldeles utmärkt.

smalltowndude
0

Jag hade spån till mina, funkar jättebra.

wilmar028
0

TOALÄTT ÄR DET ABSLOLUTA PERFEKTA BOTTENMATREALET, DET AR MJUKT, SUGER BORT BAJS&KISSLUKT OCH SÅ…… LYCKA TILL!Skrattande

BettySue
0

Toa-lätt är perfekt :) Tycker du ska pröva att sätta in en liten låda med något annat material tex kattsand eller bara tidningspapper i buren och se om de lär sig att gå på toa där. Lägg dit någon bajsklutt så fattar de lite bättre ;) Mina råttor fattade direkt, och det håller buren mycket renare. Man behöver bara tömma den lilla lådan.

Lycka till!

perlir8
0

nu e det lungt , jag har skaffat det nu…:P