Hur lång leveranstid?
Jag ska beställa bur, antagligen nu idag. Ifrån Zooplus.dk, hur lång tid tar det innan jag får hem buren ungf.?
-
För mig har det alltid tagit omkring en vecka efter att beställningen är gjord. Och då räknar jag med att det tar 1-2 dagar extra eftersom jag bor såpass långt norrut :) Brukar var någon dag snabbare om man bor längre ner i landet.
Max en vecka. För mig tog det lite längre tid, men det var för att dom på fraktbolaget inte fattade vad jag sa och trodde att jag ville hämta paketet istället för att få det utkört. Men i normala fall inte mer än några dagar.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
För mig tog det mindre än en vecka, så det är väldigt olika.
don't let anyone destroy your happiness 
1-5 veckor. Hänger mycket på om det strular något med posten i sv.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Är det billigare på zooplus.dk eller? Annars går det väl snabbare på zooplus.se?:0
#5 Det är mycket billigare på .dk. Djurgrejer generellt är mycket billigare om man beställer från Tyskland eller liknande.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Njae.. Rs95 har varit billigare på .Se sidan flera gånger när jag kikat. Så det kan va billigare på en del. Värt att kolla lite på vad man vill ha och var de är billigast.
De som skickar till sv är .COM, .DK och .SE
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#5 Buren jag vill ha finns varken på .se eller .com och den är sååå mycket billigare än vad den skulle kostat om den var svensk :)
-
Vilken bur är det? Nyfiken jag… Är ju också på jakt
#9 http://www.zooplus.dk/shop/fugl/bur_voliere/kanariefuglebur/andre/187866 Sammanlagda priset med frakt inräknat är ca 400kr
-