Hjälp med utseende
Har två flickor som kommer från djuraffär. Har inte funderat så mkt förrän jag hittade hit och nu är jag intresserad av vad rådisarna har för färg, teckning, päls osv…har kollat lite på inlägget om det men många färger är så lika! Dessutom sitter Sivs öron längre ner än Sagas men hon ser inte ut som en dumbo!? Hjälp!!?? :)
Bild? :)
Siv har ett agouti-huvud men svårt att säga mer när man inte ser kroppen ;)
Saga är black hooded iaf som Lamina sa
Jag hade en annan black hooded innan men hon var kolsvart! Saga är nästan lite brun/grå men det kanske är skitsamma hehe
Då är Siv Agouti EuBk och Saga Black hooded. Svarta råttor har oftast inte så jättebra svärta. 😉
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
En råtta behöver inte vara svart - SVART för att räknas som svart (black, ba). De är oftast mörkbruna, men det går att se skillnad från tex chokolate eller andra bruna varianter osv. :)
Siv låter som en agouti european berkshire (eubk). Hon är inte riktigt samma färg som Saga då hon har tickad päls, dvs det är flera färger på hårstrået. Hon är en väldigt mörk agouti vad jag kan se.
#9 haha, smurf!
Tack!! Alltid kul att veta vad man har :) busiga är De iallafall ;)
#11 🤐
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?