Slaktaren Bumbi
Låter elakt att säga så men hon e fan inte klok!
Ja kan inte sätta in handen till henne om ja klappat våran hane.
Hon kastar sej på min hand å hugger å gör så som en hund som ska slita sönder sitt byte!!
Gör så in i helvete ont å så skriker hon som en stucken gris medan hon biter mej😭
Är så ledsen å förbannad just nu så ja vet inte va ja ska göra!!
Den 23 ska vi kastrera hanen så han skulle flytta in med tjejerna men om Bumbi beter sej så mot enbart hans doft… då kommer hon nog döda honom för min hand är totalt sönder nu.
Kan inte alls röra tummen nu och jag är super svullen å sönder tuggad.
Börjar allvarligt fundera om det är nått fel på henne för såhär var hon inte från början. det bara kom en dagg att hon hatar Nero.
HJÄLP JA VET INTE VA JA SKA GÖRA!
"Fantasy abandoned by reason produces impossible monsters"
Är det samma som bråkade med den andra honan? Eller har jag fel?
I think more things before breakfast than people think all day 

Men oj, har du åkt till doktorn? Råttbett kan det gå ganska illa med annars.🤔
Det låter verkligen inte som en normal reaktion från din hona, har hon alltid bitits?
#1 Ja, det är samma hona.
Hon har aldrig gillat Nero å hon skriker å pressar sej in i ett hörn av buren om han kommer nära den å mej biter hon om ja ens doftar av honom.
#2 Nej det har jag inte, jag har tvättat med tvål och vatten och sedan med väteperoxid.
Nä hon började med bitandet efter vi skaffade hanarna (ena gick bort för någon vecka sen).
Hon ser helt panik slagen ut om han kommer nära buren så tror hon är rädd för honom.
Den andra honan är överförtjust i honom.
Så länge jag luktar allt annat än Nero är Bumbi världens snällaste å underbaraste.. även om jag luktar katt och hund.
"Fantasy abandoned by reason produces impossible monsters"