Råttor iFokus

Råttor

Etikett: buren-boende-inredning
Läst 442 ggr
Anothername
1

Pojkarnas nya bur!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilket ståhej! Ja först så va vi påväg att inte få buren för att både jag och sambon lyckades sova så tungt när dom ringde på dörren för att leverera den. Meeeen, min kära sambo som känner allt och alla i den här staden lyckades få tag på sin vän som jobbar på posten med att köra lastbil, och denna snälla vän ordnade så han kom och levererade den åt oss fast det egentligen inte är hans jobb :D Bra med kontakter ibland haha. Aja nu är buren här, den är inredd (dock ska vi komma på mer saker att ha i den men det duger så länge) Phoenix ha överlycklig när vi släppte in dom (han har alltid varit den modigaste) och klättrade upp och ned och undersökte precis allt på några sekunder haha. Dante va dock väldigt väldigt försiktig, han är väldigt försiktig när det gäller nya grejer men till slut vågade han också kolla runt lite :) Nu har båda pojkarna gått och lagt sig och jag tror dom kommer trivas riktigt bra.

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

Anothername
0

Pojkarna vart visst trötta av alla intryck ;)

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

Anothername
0

Pojkarnas lekrum = köket! Vi har valt att ha dom i köket eftersom det inte finns några sladdar och liknande att bita på :) Funkar perfekt :D

PetQueen
1

Åhh vad roligt! Hoppas att de trivs 😃

🐶 Djur är det bästa som finns 🐱

wigitri
0

Vad heter den buren och vad fick du ge för en sådan? Ser jätte mysig och rymlig ut 👍Vart köpte du den ifrån förresten?

Anothername
1

Jag köpte den på zooplus.dk, kostade 999 danska kronor :) Den heter Marchioro Delfi 102 och är en fågelbur så den finns under kategorin fågelburar ^^ Dock kanske ja inte skulle rekommendera den jätte mycket eftersom luckorna är puttesmå så det kommer inte va jätte kul att göra ren. Men för oss duger det :) Min plan är att bara att ta bort gallret från botten och slänga in den i duschen och spola av när det är dax att göra rent den :)

wigitri
0

Ahaa Tack för info 🙂 Jag gillar stora luckor så den är kanske inget för mig då 😉