Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 5087 ggr
myismyname
0

BILLIG Furet Tower!

Jag hade bara tänkt tipsa er som inte kikat in i samlingstråden för Furet Tower att jag hittat en tysk hemsida (sidan är på engelska) där de säljer buren otroligt billigt. :) 199 euro kostar den där, och man får även en rabatt på 5% om man handlar där för första gången. Dessutom är det fri frakt och inga andra konstiga avgifter.

Buren finns att hitta HÄR.

Jag har själv köpt buren från just den hemsidan och är väldigt nöjd med mitt köp. Leveransen var snabb dessutom. :)

Bara ett litet tips till er som letar bur. :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

myismyname
0

Jag visste förresten inte riktigt vart jag skulle lägga tråden. Om den hamnat helt galet får någon vänlig själ gärna flytta den :)

Nicciz
0

Ååh äntligen har dem alltså tagit sig i kragen. Förra året skulle jag beställa men då skickade dem inte till Sverige.. men överallt annars!! Great!! Tack för infon!!! :D

myismyname
0

Ingen orsak! :D

Är du säker på att du var inne på rätt hemsida? :) Det finns en hel hög olika zooplus, med olika ändelser i andressen, och det är bara den där (zooplus.com) som skickar till Sverige. :)

OttoIsTheShit
0

bara en fråga :P kommer aldrig ihåg hur mkt en euro är :P så vad blir 199 i svenska ? :P

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

teachingbirds
0

Vad det exakta priset blir beror ju lite på hur kurserna ligger när du beställer, just nu är ju kronan rätt svag. I dagsläget är dock 199 € motsvarande 2198,25 SEK, vilket betyder att Euron just nu ligger på ca 11-1.

källa: http://www.valuta.se/

Bim
0

#4 Det blir ca 1990. Eller ja, nästan iaf

Falurven
0

*slita i håret* faan det är ju billigare än de två jag beställde hem häromdagen xD

Mvh Nathalie

myismyname
0

#7 Haha, oops! Skulle kanske ha startat den här tråden lite tidigare (A)

Falurven
0

Ja liite då XD Äh. Redan betalt och allt så det är väl bara att blunda för prisskillnaden xD

Mvh Nathalie

myismyname
0

Haha, vad fick du ge för den? :)

Falurven
0

Iofs köpte jag två stycken ^^ Det kostade ungefär 5500 kronor för båda. Gratis frakt är det också. :P Frakt fram till dörren x)

Mvh Nathalie

myismyname
0

Oh, okej x)

Zooplus har visserligen inte frakt hem till dörren, men gratis frakt till närmaste uthämtningsställe. :)

Love-
0

bättre att få  dem hem till dörren om man inte har bil tror jag eller hur e den att bära? men annars verkar den sidan bra.

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

myismyname
0

Den är lite otymplig och väger ju lite, men jag hade i alla fall inga stora problem att bära den i banden som sitter runt paketet för att hjälpa att hålla det stängt. Dock skulle jag nog inte vilja gå någon längre bit med buren.

OttoIsTheShit
0

synd att man inte har pengarna just nu :P hade köpt direkt

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

myismyname
0

Jo, det är en otroligt fin bur :) Har dreglat över den länge innan jag hittade den hemsidan. :)

Thirre
0

tack så hemskt mycket för länken! Det var mycket prisvärda ting där!

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

myismyname
0

Ingen orsak! Och åh ja, den hemsidan gillar jag starkt. :)

Gerbil-Swizzle
0

Bra tips! Men jag fattar inte hur mycket frakt kostar XD

Love-
0

frakten e gratis

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

Gerbil-Swizzle
0

Okej, så det kostar bara det som det står?

Geten
0

Jag har beställt en idag! Skrattande

Zolah
0

Vad fin! men jag tror den är lite stor för två flickor x3

teachingbirds
0

#23 Jag har den till 3! För stor finns typ inte, desto större desto bättre!

Zolah
0

#24 Ok :3 får se när jag börjat skolan igen, då får jag lite mer cash så då kan jag kanske beställa x3

MangoMelon
0

Bajs också.. Jag lade iväg en beställning på en furet tower, och nästa dag kom det mail att jag inte angivit rätt nummer på mitt kreditkort.. :/

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Geten
0

# 26 Gör en ny beställning vett ja.. Flört

Katrin82
0

Oj, oj!! Kanon jö! Nu ska jag bara vänta på lön (köpte ju en ny bur i söndags) men tycker den är så snygg, och verkar vara kanon bra. Tack så jätte mycket för tipset!!

Psycho
0

Nu har jag beställt! eller jag beställde igår kväll :) och jag kan knappt vänta! Det känns som julafton! :D :D och jag hoppas att flickorna blir glada! Jag vill att den kommer nu! :D jag är i extas! :D

MoaL
0

#12 : Buren körs hem till dig helt gratis om du vill det. Jag beställde en Furet Tower från zooplus för typ ett par månader sedan eller så, och jag fick hem en lapp inom en vecka att den hade kommit. Sedan var det bara att ringa till stället som hade mitt paket så körde de hem den till mig dagen därpå. Det står till och med på Zooplus hemsida att gratis utkörning ingår. :)

Jag har en sådan bur sedan tidigare, men behövde ytterligare en eftersom jag har både honor och hanar, och den är helt ypperlig. Jag är jättenöjd. :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

XetTilda
0

Frestande ^^ håller på spanar in en sån bur nu :) men om man nu har ett konto med SEK (banken nordea om det är intressant), kan man då betala med euro?

hus-musen
0

#31 Läs under nummer 6, http://www.zooplus.com/content/terms de tar bara kortbetalning från bla sverige. så du måste ha kreditkort.

Qui dormit, non peccat

hus-musen
0

Kanske ska ta och nämna oxå att frakten är bara gratis när man gör en beställning på över 69 euro! Så ingen gör en liten beställning och tror att det är fraktfritt på alla ordrar.

Qui dormit, non peccat

Zolah
0

har skaffat mig en tower nu, bästa jag gjort ^^

har fyra små knäppisar där inne :3 helt super - tummen upp -

[veralera]
0

Vill någon ha min furet tower är ni välkomna…

Ska göra av mig med den så fort jag kan så fort vi flyttat :@ Hatar den! Förstår inte vad det är ni gillar med den!!!

Vad kan man få för en Furet Tower i gott begagnat skick förresten? Har sett på blocket för att från 500 till 2500…

Zolah
0
[veralera]
0

Njäeh den passar inte mina behov helt enkelt.

Tycker den är svårstädad och har för lite luckor… Man når så¨dåligt in tycker jag…

Zolah
0

tycker den är lätt att städa :3 brukar använda en sån där liten handsop ^^ enda jag tycker är bökigt är väl hyllorna :P annars älskar jag utrymmet x) skillnad från gamla buren är att jag nu kan busa med dom så dom kan springa fram och tillbaka osv :) och avguda att den har hjul! - hoppar glatt -

minflock
0

Jag letar efter en begagnad. Någon som ska sälja eller har något tips?

[veralera]
0

#38 Framför allt så har varken mina chinchillor eller degusar trivts där! Verkligen inte. Vet inte hur det är mer råttor, kanske trivs bättre. Mina ekorrar därimot trivs SUPERBRA där… Men det är ju inte ens halva lagliga måttet för bur till dem… (meningen var att de skulle bo där 2 dygn pga att det blev missförstånd mellan mig och säljare, trodde jag skulle hämta hem dem en vecka senare så hade inte buren klar, men fick reda på jag ska flytta så väldigt onödigt att bygga ihop en voljär jag måste plocka ner en månad senare…)

#39Jag ska sälja min! Så fort vi flyttat om ekorrarna fått en stor voljär…

minflock
0

#40 Har skickat dig ett pm :)

C0IN
0

Om man beställer en nu får man gratis kalender också xD . Iaf jag , ska förhoppningsvis beställa en :D

BandiitQueen
0

*puttar upp tråden*

Jag har försökt beställa en bur ifrån zooplus i några dagar nu och när dom menar kreditkort då räcker det inte med ett Visa kort eller hur? utan jag måste ha kredit på kortet också? :(

typiskt i sånna fall.. Har längtat efter pengar på kortet så man ska kunna beställa den och nu funkar det inte..

Ingen som har en ferret bur kanske o sälja?

Ha det bäst! :D

^_^ / Martiina

CamillaS
0

Du måste ha pengar på kontot som är kopplat till ditt visa kort, annars går det ju inte. :)

Har köpt två burar därifrån utan problem. :)

BandiitQueen
0

Men jag har precis fått lön :S Så det finns en hel del pengar på det.. Men det vägrar funka :S så nu håller jag på och letar begagnat och håller tummarna för att det kanske kan gå lite lättare.

^_^ / Martiina

CamillaS
0

Men vad är det då som inte funkar?
Skriver du in fel uppgifter eller nåt?

BandiitQueen
0

jag trodde först jag gjort det, men har ändrat dom ca.6 gånger nu, och har kontrollerat allt flera gånger. Har även kontakt med sidan halvt som halvt men det verkar som det är ett dött lopp för mig :(

^_^ / Martiina

CamillaS
0

Hmm tråkigt. :(
Ne då vet jag inte heller varför det inte fungerar. :/

wintermynta
0

Åh en sån skulle jag vilja ha. Har fått låna bur just nu för att alla ska ha nånstans att bo haha.
Ska försöka spara ihop eller så köper jag en stor voljär på arken istället. Kan inte bestämma mig.

Elshira
0

#47 Det är inte så att du fortfarande använder dig av Visa Electron?

Electron korten fungerar nämnligen inte utan man måste ha ett "riktigt" Visa kort.

Men kan inte heller bara ha vanliga bankkort som är enbart gjorda för att hämta ut pengar i automaten~

Men har du ett Visa Mastercard eller liknande så har jag ingen aning.

Hakuna matata!

BandiitQueen
0

#50 Nejdå, jag hade ett sånt kort när jag va mindre men gjorde mig av med det för ett par år sedan och har nu ett mastercard Visa just för att det ska kunna gå att beställa på. Använder kortet väldigt ofta via nätet och beställer och nu är det första gången som det inte vill funka :/

Så jag har ingen aning heller varför det inte vill funka…

^_^ / Martiina

isafisa
0

Har just beställt en :D Passar bra då min hemmabyggda är lite fuktskadad m.m. :) Och så ska ju flocken utökas så utrymme är bra :D  Jätte bra pris också!

EmmaWq
0

Det finns ännu billigare burar på den här siten!!:

Equinecaninefeline.com

Glad

MoaL
0

Nja, Furet Tower på zooplus.com kostar i svenska kronor ungefär 1844 kr, och på equinecaninefeline.com 1894 kr. Och det verkar vara så att man måste betala frakt där också. Så då är zooplus bättre på så vis. :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

[r8ttor]
0

Jag har beställt en :).

[Linsenhejhej]
0

Jag ska önska mig en sådan till julklapp. Glad Tack för att du tipsade om hemsidan, myismyname!

apache
0

Om ni vill köpa billiga burar så kan jag rekommendera er att gå till skärholmens stora zooaffär:) ni kan säkert köpa en sådan bur för runt 2000 kr där. Jag köpte min bur som är nästan lika stor för endast 1200^^

Fillifionkan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gud vad bra tack för tipset! :D vill klicka hem en genast så att jag slipper bygga egen bur, fast iof har jag ju inga rådisar än Oskyldig

hus-musen
0

#57 Vilken stor djuräffär? den som ligger i skärholmen centrum är ju pytteliten, men i kungens kurva finns zoovaruhuset som är ganska stort=)

Qui dormit, non peccat

Fillifionkan
0

Några frågor bara, finns den bara att beställa i turkos? har för mig att jag sett andra färger Glad och framförallt, är det lätt att städa buren?

hus-musen
0

#60 älskar min, den är stor och enkel att inreda och städa tycker jag. Det är inte så många luckor, men de 3 luckor som finns är stora, jag kan lätt krypa in i buren om jag vill =) Jag har en med grå bottnar och mörkgrönt galller.Finns i vitt oxå förutom turkost.

Qui dormit, non peccat

Fillifionkan
0

#61 Vart kommer dina ifrån och vad låg kostnaden på?:) på zooplus går det nämligen inte att ändra färg från turkos verkar det som :/

Nali
0

http://www.zooplus.com/shop/rodents/cages/ferret_cage/126787

Var det denna du mena? isf har dom sänkt till 129 euro

Nali
0

oj hittade den andra nu ;)

[Nelley]
0

Kanske inte gjorde det förut men nu finns det iallafall zooplus.se😉 rea på furet tower bur tvåtusen spänn😉 förut 3000