Siameshanar från Marsipankullen (S)
- födelsedatum: 25/7 2013
- färg, teckning o hårlag:Rödögd siames, marten (alla marten är tingade)släthåriga dumbo.
- kön: hanar
- kullstorlek: 8st varav 3 rödögda siameshanar söker hem.
- fadern: Dracula marten 520 gram
- modern: Visby Hellbajsers Lillstrumpa. siames slät dumbo, 390 gram
- syfte med parningen el om det är omplacering: Att få fram trevliga friska siameser och marten.Men kullen är också en utvärderingskull inför framtiden.
- ort, pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb:
- Finns i Visby.Men frakt till fastlandet kan ordnas den 26/8 Pris 200. Ej reggade i SRS
- **
Ej låst annonskontaktsätt**: Kontakt sker via Pm.
Åh synd att det bara var hanar, vackra! :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Jag åker den 26 till fastlandet på tidig morgon ifall det dyker upp nått.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Oj var det den 26 du åkte Zickan! 😃

Nu är den lilla ljusaste siameshanen i mitten på bilden tingad.

Jesus christ vad söta!

Tack Lancia, visst är de!
Åhh..vilka sötnosar! Varför ska jag bo så långt bort:(
Jisses vad söta! Kanske tur att det bara var hanar! 😊

Som sagt imorgon finns det transport från Visby till västerås. Zickan åker från Gotland och kan ta med ifall någon liten skall flytta.

Två av de rödögda siameskillarna söker ännu hem. Zickan och några andra vänner som jag har kommer att resa från Gotland och mot Västerås. Så transport över havet går att ordna.Förmodligen kommer Zickan att åka från Gotland den 27 September så då kan den första transporten ordnas. (Tack Zickan!)
Ena lilla hanen är en liten myskille som föredrar att krypa upp på axeln och mysa med matte och den andra lilla hanen är en liten pigg framåt kille som kommer direkt när man öppnar buren och vill vara med.Hör av er om ni är intresserade.

#11 Oh herregud! Domdär kommer bli riktigt stiliga teddybjörnar.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
åååh varför just Röda ögon? :( Det är det enda som får mig att tveka D:
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Åh. Jag som känner ett enormt sug efter en stilig siameshane… De är verkligen hur fina som helst!

Tack Lamina! Det är framför allt deras underbara temperament som jag tycker är det som är viktigast.Det är så underbart när alla i kullen är så himla mysiga, framåt så att man liksom inte kan låta bli att ta upp dem var gång man passerar dem.Ikväll har dessa två grabbarna legat och gosat i soffan med mig.Tyvärr kan man ju inte behålla alla i en kull så några får flytta.Därav så måste jag skiljas från dessa underbara mysnosarna. Men jag kommer att följa upp att de får det bra i sina nya hem!
Åh va vackra. fasiken synd att ja bor i Nås (dalarna)

Har nu två intresserade som eventuellt skall ha hanarna.Men de har inte helt bestämt sig ännu.
#11 Underbara ❤️

Åh vad kul att få se bild Zickan! <3

Alla har fått nya hem nu.