Möjlig inläggning
Tänkte informera nu medans jag minns att jag antagligen åker in på sjukhus på måndag och jag vet inte hur länge jag kommer att stanna. Jag är helt övertygad om att mina medisar och medlemmar kommer att hålla forumet igång och jag vill inte att ni ska oroa er.
Jag har en infektion som nu har angripit hela min kropp. Så vi får ju se hur det går.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Hoppas du blir bra snart!
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Hoppashoppas Du kryar på dej& mår bättre snart! Tänker på Dej Allamej! ❤️ :-)
Tack!
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
hoppas du mår bättre snart!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Jag med, den här sjukan har slagit ut mig totalt.
Men vännen! Krya på dig! Och jag hoppas du får den hjälp du behöver och blir alldeles jättefrisk! ❤️
Besök gärna Wamrats uppfödning på FB!
Tack Wamrat, jag har inte fått vara frisk på drygt 4 år så att tro att en inläggning nu skulle göra mig stenfrisk är blott en önskan, ett hopp