Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 518 ggr
[MsHammer300]
0

Till minne av Schemer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag den 25/9 2013 dog Schemer. Även om hon var en mycket irriterande råtta då och då var hon pigg och trevlig, hon bet mig inte en endaste gång under hennes liv. Det hon älskade mest av allt var att utforska, hur jag än försökte stoppa henne från att gräva i krukor, klättra på hyllor, leka i min garderob och att försöka hoppa upp på en hylla hon aldrig skulle nå, så fortsatte hon, hon var envis in i slutet då vi fick ge henne en extrados av sömnmedel för att hon vägrade somna in vid första. Hon var min första råtta någonsin och mer än jag i familjen saknar henne. Hennes burkompis letar nu desperat efter henne, i matskålen, i husen, i toalådan, ja, hon gräver även efter henne i bomatrialet. Orsaken till hennes vinglande är fortfarande okänt men vi tror att det kan ha varit en tumör i hjärnan eller en annan sjukdom. Vila i frid min söta råtta, och hoppas att du får många nya vänner där uppe i råtthimlen! Farväl, Schemer. <3

Emmieline
0

Vila i frid lilla vän.

beklagar sorgen

[MsHammer300]
0

#1 tack ❤️

mikeiko
0

beklagar :(

ceccie
0

Tråkigt att hennes liv tog slut. Den första råttan sätter sina tass avtryck i ens hjärta. Sov gott lilla schemer.