Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 331 ggr
Allamej
0

God Morgon 25/9

Här sitter man i höstrusket med sin kopp kaffe och undrar varför man steg upp så tidigt..

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Zolah
0

Godmorgon ^^

undrar lite samma sak, varenda väckarklocka har gått igång idag för att jag och Love glömt stänga alarmet :P där försvann min sovmorgon *snyft*

zickan
0

Jag har precis börjat vakna. Ena hunden väckte mig på tok för tidigt i morse. Brukar aldrig behöva ut så snabbt. Så det var bara att slita sig upp. Körde en köld chock ute och höll på att dö.
Blev att krypa ned under täcket i soffan med frukost och en kopp te.

Nu är man åter på jobbet och har tre praktikanter med mig att gosa med. De har köksbordet att springa på tills jag skall lämna av råttungarna på parkeringen. De har redan haft besök av sin nya matte så nu väntar de bara på att bli hämtade. Lite tråkigt när de börjar flytta ut. Men haft ungarnas bur i sovrummet. Och måste säga det ska bli skönt att inte ha busande små mitt i natten.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.