Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 312 ggr
Allamej
0

God Morgon! 21/9

Hur var eran fredag? Hade ni kul? Jag sov så att jag blir av med sjukan som jag har… resulterade dock i att jag, när jag vaknade kl. 6 fick sätta igång och sopa upp katternas lek under natten… jag har gjort det så ofta förr men då har det varit råttorna som gjort otyg.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Mosten
1

God morgon😊Sitter och dricker kaffe och datorn är med som vanligt. Igår var det en lugn kväll, gos/bus i soffan men råttorna, tittade på Idol efter de somnade både jag och min man i soffan till en film, inte helt ovanligt😴så filmen vet vi inte slutet på😴

:')
1

Jag var med 3 kompisar och hade superkul, la mig kl 3 och klev upp 10 så en aning trött. Är hemma nu för underhåll av råttor och senare idag ska jag orientera med en vän och plugga.

Allamej
0

#1 Vilken film, nån kanske kan hjälpa dig med slutet 😃

Jag verkar ha dragit på mig en basilusk som gör att jag är i det närmaste medvetslös hela tiden. Jag har bara varit uppe i 45 minuter (steg upp kl6, drack kaffe, tuppade kl 9 till kl 12) men redan vill jag bara krypa in under täcket och sooooova.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Anothername
0

Jag va ute med några vänner. Va nykter som vanligt :) Började känna redan för 2 dagar sen att min hals inte riktigt ville va med så jag är säker på att en riktigt förkylning bryter ut snart. Vilket är både skönt och dåligt. Jag blir aldrig ordentligt sjuk bara "påväg att bli sjuk" väldigt ofta vilket är otroligt frustrerande. Vad som händer idag vet jag inte. Sambons kusin kommer strax så ska dom umgås lite. Jag ska städa råttornas bur och lite sånt. Vet ni vad det jobbiga är? Vi har haft pojkarna i snart 1 månad, men vi är redan sugna på en till!!! Känns som 3 skulle vara ett perfekt nummer. Vi får se vad vi bestämmer oss för ^^

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé