Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 534 ggr
deeremf
18

En riktig flickvän [OT]

Jag har ju flyttat ihop med min flickvän och vi har dragit till Norge, jag och alla sju småflickor.

Till trots för att hon inte är så förtjust och tillochmed smått rädd för råttorna så säger hon till mig att det kunde aldrig falla henne in att be mig göra mig av med dem.

Hon säger att hon vet vad de betyder för mig och vilken stor del mina småflickor är av min familj.

Därimot har jag fått lova att inte införskaffa flera råttor (iallafall inte förän vi äger istället för hyr) men hon respekterar mig och mina flickor till det fulla.

En riktigt fin och bra flickvän jag har.

tack :)

Allamej
1

Grattis till att ha hittat en bra partner att dela ditt liv med, konstigt nog så är det få förunnat. 🌺

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Anothername
1

Men vilken bra människa det där verkar vara. Förhoppningsvis kanske hon lär sig att komma överens med dom ändå efter en tid :)

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

chade
2

Det är så underbart när man hittar en partner som respekterar de husdjur och hobbys man har! Grattis 😂

Små stjärnor lyser också i mörkret.

wintermynta
1

Underbart med förstående partner.

kundvagnsgnu
1

Åh, blir alldeles varm i hjärtat!

JoySurrender
1

Min älskling har full förståelse för att jag älskar mina råttor, katter och hästar. Han är inte särskilt förtjust i råttorna men skulle aldrig få för sig att klaga på dem.

Såna växer inte på trän! <3

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan

Melissa V
4

Underbart ju när de är så. 
Min sambo sa över hans döda kropp att det skulle komma in råttor här, hans syster bara skrattade när jag sa jag ville ha råttor och sa att det kommer han aldrig gå med på. 
Men jag övertalade honom, max 2 råttor sa han *humpf* och han var inte alls överförtjust. Nu några år senare sitter han och gullar med dom själv, alla 12 st (hihi) och tar dom i försvar mot andra som ogillar dem. Rätt så mysigt att se faktiskt :)

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum

Anothername
2

#7 det tror faktiskt att dom flesta skulle gilla råttor (i alla fall acceptera dom) om folk bara ville ge dom en chans vilket dom flesta tyvärr inte gör vilket är så synd :( Du har ju ett klockrent exempel på att folk som vägrar släppa in som i sitt hus till slut till och med försvarar dom mot sina tidigare likasinnade ^^ När jag skaffade råttor för första ggn för 15 år sen ungefär så sa min mamma klart och tydligt att jag ska ta allt ansvar för hon vägrade ta i dom men till slut va det hon som gosade mer med dom än va jag gjorde haha.

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé