Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 234 ggr
Allamej
0

God förmiddag 12/9

Gissa vem som somnade gott och helt glömde göra sin god morgontråd? Jajamen, jag.

Så dagen är en halv kopp kaffe gammal, jag har inget direkt inplanerat annat än att pärla eller göra S ordet (städa)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Apootie
1

Gick upp ganska tidigt idag för att gå till skolan, men får sms från skolan att första lektionen är inställd. Gött tänker jag, då hinner jag läsa och mysa med råttorna. Läser på klassens Facebookgrupp att tredje och sista lektionen är inställd. Skönt tänker jag, då kan jag gå hem tidigare. Får sms från skolan att andra lektionen är inställd. Gött tänker jag, fick en ledig dag :-)

chade
1

#1 haha vilken lyx 👍

Själv sitter jag här hemma och är sjuk, har snorat ner hela huset känns det som, haha. Men jag är på bättringsvägen som tur är, så snart slipper jag ett tungt snorfyllt huvud och täppt näsa 🤪

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Apootie
0

#2 haha ja! Mindre lyx för dig som är sjuk, men tur att du är på bättringsvägen! :D

Gahich
0

Jag ligger just nu vid poolkanten med en öl i handen, sååå skönt med semester :D