Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 273 ggr
Allamej
0

God Morgon 10/9

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vaknade för en kaffepanna sen, min katt höll på att trycka ut mig ur sängen…

Öppnade sovrumsfönstret och undrade genast, är det höst eller en Stephen King novell?

Vad gör ni idag? Skola? Jobb?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[Emelie321]
1

Idag blir det jobb, fast börjar inte förrän klockan halv 1 🙂
Sen är det på dagen bara tre veckor kvar tills flytten till egen lägenhet ☀️

Mosten
1

Sitter och dricker kaffe med en av mina tre bästisar, datorn och samtidigt busar och myser jag med dom andra två bestisarna, råttorna😃En rutin som det blivit varje morgon här, först äter jag frukost medans jag har två råttisar som sitter och tittar ut mej bakom sin gallerlucka i väntan på att bli hämtade, ska erkänna att jag känner mej liiite stressad😉Blir hemma idag och en tur på stan blir det också🙂

zickan
1

Jag sitter och halvsover på jobbet. Lyckade hälla i mjukmedel där tvättmedlet ska va när jag försökte tvätta åt brukaren. 

Inget gott kommer innan man fått i sig medicin och kaffe 🤦‍♂️

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Anothername
0

Jag vaknade ovanligt tidigt idag. 
(Jag pluggar på distans så jag kan vakna när jag vill om dagarna mer eller mindre och är långt ifrån en morgon människa) 
Får väll tacka min studievägledare som ringde och väckte mig eftersom jag bad henne ringa upp mig så att jag kunde lägga till fler kursen till min utbildning (så nu har jag kurser fram till januari nästa år) 

Så klockan 11 gick jag upp ur sängen, gjorde i ordning lite saft, några knäcktebrömackor och så tog jag ut råttorna och datorn på balkongen så nu sitter vi här. 

Tänkte försöka plugga lite så jag inte sitter där sista dagen och stressar ihjäl mig för att lämna in en uppgift. 

Sen blir det väll att kolla lite på face off säsong 5, har även hittat en ny favvo serie, nämligen Heroes of Cosplay!

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé