Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 641 ggr
FaileD
0

Summera alla burar

Jag tänkte summera alla burar för råttor och som man kan ha råttor i i en artikel

Även skriva info som: Storlek, Bild, Antal råttor lag och enligt burräknaren, För och nackdelar, Ev, pris m.m 

Vad tror ni om det? :)
Just nu har jag kommit på:

Furet tower
Furet XL
Imac Gerrard x-hög 100
Hornbach voljären
Ev den gammla?
Savic zeno 2
Freddy 2
Freddy 1
Jenny
Royal sutie
Critter nation

Är de någon som saknas

Zakaraa
0

Tja rent tekniskt är det massor av burar som saknar, det finns fågelvoljäer osv

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

FaileD
0

okej :)

FaileD
1

Så de är en dålig ide

Zakaraa
0

#3 Absolut inte, en sån lista/artikel kan vara mycket användbar :)
Man får välja ut de mest lämpade helt enkelt, för att skriva om precis Alla råttvänliga burar borde i längden vara omöjligt :)

FaileD
0

kan man lägga till bild och text i efterhand

Zakaraa
0

#5 Nej du kan bara redigera ett inlägg inom 60min efter att den publicerades

sarakaka
0

Du kan göra ett avsnitt i artikeln som heter sjukbur och ta med denna som förslag: http://www.zooplus.se/shop/83864/83919/83935/burar/305734
Den kostar bara 249 kr på zooplus.se

Du kan även tipsa om blocket.se :)

Apootie
2

Ett tips är att man kanske kan ta denna tråden som diskussionstråd, och sedan göra en artikel? För det är ju ändå viktig information!

Ellenfyrkant
3

Är ju en bra ide, särskilt användbar för nya råttägare som köper sin första bur! God ide när det är färdigt att länka i "vanliga frågor" artikel.

Mvh Ellenfyrkant

FaileD
1

Jag tycker de också :)

mikeiko
0

#0 Om du fortfarande är pepp på idén så kan du skicka texten till mig, så lägger jag ut den som en artikel och krediterar dig som artikelförfattare :) Bilder kan bli lite knepigt dock, man får ju ofta inte använda produktbilder hur som helst.

Apootie
1

#11 Om hon söker på burarna här på rif hittar hon garanterat bilder på många av burarna iallafall! Då kan hon ju fråga om hon kan använda dem. Annars kanske någon som är bra på att rita göra en bild? 🙂

Melissa V
0

eller fråga efter bilder på burar kanske.
 Här finns det både Dogman, Jenny samt Freddy bur som jag kan skicka bilder på om de behövs, även om jag aldrig rekommenderar en dogman

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum