God morgon! 7/9
Det är lördag igen! Goden morgen! Jag kommer att sluta mina ögon så snart som möjligt 🤦♂️😴
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag tog en sömntablett i nättras för att verkligen sova ordentligt. 10:20 slänger jag mig till tvättstugan. Trots försening lyckades man få ha kvar sin tid.
Men hade gärna stannat i sängen. Känner mig lite som på bilden
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Samma här men mitt ben sa annorlunda… så nu dricker jag en fryck som jag kallar kaffe men andra refererar till kärnbränsle. Lite knaprigt men helt ok.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag har sovit i 11 timmar woo, nu mår jag dock lite illa av all sömn :P men skulle tro att jag är på väg mot rätt håll
God morgon! Idag gick jag upp runt tio, så nu har jag diskat och kört igång första tvättmaskinen, snart sätter jag igång andra. Wohoo, är så skönt att ha tvättmaskin i lägenheten!
God dag. Idag har jag passat på att städa buren åt mina små och även sytt lite nya saker. Så nu är det "ko-tema" i buren ^^ använde en gammal filt med kohundsmönster på. Mycket stiligt och mysigt. Vart lite ljusare och finare ön när vi bara hade svart där inne. Nu har dom även fått testa att fiska ärtor och majs. Dante tyckte det va jätte roligt men Phoenix fattade ingenting i början men nu verkar han få kläm på det hela :) Resten av dagen ägnar jag nog åt att plugga. Kände nu att min rygg är helt kaputt av någon anledning så jag får nog hoppa över träningen idag igen :(
I think more things before breakfast than people think all day 
Haha.. shit det är bra att man är så yrvaken tidigt på morgonen. och totalt missat att man redan skrivit i tråden. har inge minne av att jag skrev i morse
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.