Säljes Brio maxi voljär
Någon intresserad av en brio maxi voljär? Finns i Nora utanför Örebro. 1000kr eller 800 vid snabb och smidig affär. Saknas några skruvar och muttrar i taket, enkelt att köpa på biltema eller liknande. Den är ganska skitig och behöver få sig en skrubbning, eventuellt rost någonstans. Den är brun med beige tak. Bild på en likadan dock ej min. Inga tillbehör ingår.
putt!
#1 värkar intressan :)
Är ute efter en voljär då min nuvarande bur luktar skunk… Köpte min nuvarande bur ifrån grizzly och det rekomenderas inte! så nu är jag ute efter en ny!
Bor i Örebro.
Stig Elvis Rufus Långsvansar <3
Den finns kvar :P
Sänker till 600 kr
600kr är riktigt bra pris för en sån bur 🙂 Dock skulle jag rekommendera att byta ut taket mot plexiglasskivor, så blir det ännu ljusare i buren.

Mvh Stephanie 

Putt
Finns våningar på den? Följer det med?
Nej fanns inga när jag köpte den. Det är en stor fågelbur egentligen men som passar utmärkt för råttor
Jag satte in hörn hyllor själv när jag använde den och köpte filtar som jag gjorde stora hängmattor av så det skulle bli som olika nivåer i buren :P
#9 jo det var det jag menade om de hörnen är kvar?:)
Jag har skrivit i anonnsen att inget medföljer…
#11 okej:)
Putt
Jag är intresserad men jag skulle ha en liten bit att åka.. Så jag funderar om du skulle kunna gå ner till 500:-?
Det är okej!
Kanske vi kan bestämma en dag om ca en och en halv vecka..? Hämtar hem mina barn i morgon och tror det kan vara svåryt att få plats i bilen om barnen också är med.. Så lämnar jag dom igen fredag nästa vecka.
Det ska funka om du är 100% seriös att du ska ha den.
putt buren finns så länge annonsen finns
Sänker till 400 kr
Jag köper den om den är kvar. Skulle kunna hämta den på torsdag em. Lr nån gång i helgen
Torsdag funkar perfekt jag är ledig, Bara att komma
Kanon… =) Har du lust att skicka nummer o adress i ett pm. O kanske en lättare vägbeskrivning. Jag kommer från hällefors hållet Dyker nog upp runt 5.
Buren är såld och tråden kan låsas
Tråden låses på TS begäran.