Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 710 ggr
Zakaraa
0

Sökes: Furet Tower

Söker en furet tower i gott skick. Bör vara hel utan gnagskador, lite är dock acceptabelt. Tillbehör är inte det viktigaste, rören är inte av intesse. Helst i närheten av Gävle eller Västerås (sistnämnda kan ev. hämtas i slutet av månaden) Inte över tusenlappen!

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Zakaraa
0

Putt :)

Zakaraa
0

Puttar upp. Kommer troligtvis slänga ut en intresetråd på min Royal Suite som troligtvis säljs inom snar framtis.

elut
0

åååh :D de lät intressant

:')
0

Kan man spärra av så att man bara kan använde överdelen till råttorna på en RS? Jag har en FT men vill ev ha en RS. Jag finns i Uppsala.

Zakaraa
0

Absolut, jag har plockat bort medföljande plastbottnar (bara övre är kvar då undre tuggades sönder) så har en annan plastskiva där. Man kan lätt stänga igen trappan ner och använda buren som två :) Hade så när jag hade pojkar, honor i ena o hanar i andra delen, helt perfekt. Man kan göra så med Ft också men stlra skillnaden är att Rs inte är en plastbur så det är Nästan omöjligt att de rymmer till varandra :) :') du fär gärna PMa om din bur, skick osv och vad du vill ha för den, blir ju en prisskillnad mellan de två burarna :)

0
sholani
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

är det en sån du menar isf har jag en i stockholm om du är intresserad!

Zakaraa
0

#7 nej det där är e Furet XL, towern är två av den typen med öppning mellan. Går allt enligt planerna så genförs ett byte på lördag med :') Jag får hennes FT och hon min Royal :)

sholani
0

Okej :) då vet jag tack :)

Zakaraa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan ju visa att det ser ut såhär hemma hos mig nu när min Royal är nedpackad inför imorgon då byteshandeln utförs :P Riktigt snyggt hemmabygge eller vad säger ni ;) Saknade tillräckligt stor reservbur och ville inte dela upp flocken i mindre burar. De kommer dock bara bo i denna i 2 nätter:) (snålt inredd för tillfället, håller på att fkxa) I den lilla buren har jag mina två marsvinsbebisar (5 & 10 veckor), TILLFÄLLIGT, tills på söndag då hela gänget, råttor, marsvin o jag flyttar ner i källaren där väntar en stor l fin bur :) Hunden är vår borderterrier Betty, hon och resterande hundflock ser råttorna som mat därav kompostgallren :P

1

#10 Vackert, stilfullt 😃

Zakaraa
1

#11, eller hur ;) tror jag behåller det såhär istället va? ;D haha….

1

#12 Ja, vem älskar inte lite kaos? 🤪

Zakaraa
1

Tråden kan låsas då jag fått tag på en Furet Tower samt sålt min Royal.

mikeiko
0

Tråden låses på TS begäran.

Inlägget är låst för nya kommentarer