Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 308 ggr
Allamej
0

God fömiddag 6/9

Gamla hjärnor funkar inte när dom är trötta Så en förmiddagstråd bidde det idag.

Jag kommer att ta det lugnt, kanske städa en sväng och pärla med inte mycket mer än så 🙂

Ni andra då? Vad ställer ni till med?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Ciwifrukt
0

Städa, vila, laga mat, läsa… Tror jag i alla fall. Håller på att laga rotfruktssoppa till lunch nu.

MVH Ciwi

[Dimar8]
0

Jag väntar på att få sluta skolan 🎧 Sedan ska jag hem och antagligen möta upp en tjej som säljer en transportbur hihi! Mamma har även tvättat alla råttgrejor nu så när jag kommer hem så blir det att fixa in allt igen och gosa med tjejerna! Och efter det ska jag upp till en vän som fyller år 🎈🎁

Zolah
1

Jag har äntligen fått sova ( WOO! ) blev inte så super mycket, kanske 5½ timme. Men det hjälpte mycket, så ikväll ska jag lägga mig tidigt med en sömn tablett och hoppas på att jag får vila mig helt ordentligt och fungera som en människa ^^

Annars ska jag idag försöka mig på att förstå blender ( ett 3d program, det är veckans läxa ). Och samtidigt försöka förstå hur windows 8 funkar, hittils är jag inte imponerad utan mest sur. Är mycket onödigt man måste göra, tex så måste jag installera två olika skype för att kunna använda det 'normalt'. Samt att jag blev tvingad att merga mitt msn konto med skype, vilket man inte har behövt göra :P

ska sluta där annars blir det bara en massa text om hur mycket jag hatar windows 8 xD

Anothername
0

Ska pallra mig upp ur sängen och göra mig i ordning för att gå ned på stan och möta pojkvännen. Sen måste jag tog ta tag i pluggandet lite eftersom ja har en uppgift som ska lämnas in imorgon. Ett träningspass ska klämmas in med. Resten av dagen tar jag som den kommer. Just nu mår jag dock illa och har ont i huvudet och har ingen lust i huvudtaget att gå upp. Men har knappt vistats utanför dörren den senaste veckan så jag måste få lite solljus känner jag :P

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

[Anyniel]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har suttit och mått illa i någon timme. Fick en allergisk reaktion mot något jag åt imorse så kunde knappt andas, och läkaren jag kom i kontakt med via telefonen tyckte inte att det "lät så illa"..

Tydligen så är kvävningsrisk, stickande läppar och svullna öron och hals inte nog för att man ska tas på allvar. Så är lite putt nu.

Har dock gosat lite råttor och lite katter för att komma på bättre tankar och humör, vilket har hjälpt.. :)

Bifogar bild på Vilda som älskar att hjälpa till med frukosten..
(samt provsmaka så att det blir en okej mängd fruktmos i morgongröten hennes!)