Här ska våra tjejer bo - ris och ros?
Här är våra kommande råttjejers bostad, inte helt färdig, det fattas hängmattor, en tygtub och underlag (alspån) samt toalåda och så är en korg inte uppfäst än. Men det är ju några veckor kvar. Är det något mer jag glömt? Ev. blir det fler rep, vi får se hur jag lyckas placera hängmattorna när de är färdiga =)
Erfarenheter av alspån som underlag? Är inte helt frälst på borrismattor-idén men tänkte köra sådana tillklippta på hyllplanen.
Ska tillägga att det är en jennybur vi har, den står på dotterns rum (därav walliesen, de gick inte att flytta) och den lilla gästen på den vita hyllan är en "Mus söt" från IKEA som provbor 😍
Tänk stor hängmatta i mitten under översta hyllan, o en i högra översta hörnet.
Nej men se där så fint! Ser super ut ju :D
//Nike
Och jättetack Nike för hyllplanen och annat (klurar på hur jag ska få upp röret bra, men det får hoppa in efter hängmattorna), Mus Söt har redan fått prova selen också =) Perfekt!
#3 fick du inte med kedjor som man kan hänga rören med? Annars lär ju buntband/kattstrypare funka, det hänger jag upp rören med :)
Alspån har jag haft som underlag, och det fungerar utmärkt, håller sig luktfritt länge och luktar gott 😃
Små stjärnor lyser också i mörkret.
#4 Hon fick röret av mig, men jag hade inte några kedjor till dom så jag har använt buntband och S-krokar :)
//Nike
#5 aah då förstår jag :)
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Ser jätte mysigt ut :D
I think more things before breakfast than people think all day 
#4 Det blir nog buntband ja =) Blir nog lättare att se vart det blir bäst efter hängmattorna.
Har du gjort repen själv? :)
#9 de rosavita är en isärknuten hundleksak som jag kört i tvättmaskinen, men flätan är gjord i fleecetyg som jag klippt i remsor från en ikeafilt o flätat =)
Blev hur snyggt som helst!!! :)