Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 2096 ggr
BeanLady
1

(S) Bur och tillbehör

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säljer Bur, tre matkoppar, tre vattenflaskor, en flaskvärmare/kylare, tre 8-koppel(2röda och 1lila), två böcker, massor med Borrismattor, bajslådor, skylt "akta er för råttan", två rep med ståltråd, barnpall från Ikea, potta från Ikea, en sputnik, en hängkorg, en bakgrund dubbelsidig, ett böjt rör passandes till tex Furet Tower, transportbur. Finns i Umeå. Kan tas till städer efter kusten till Luleå och Övik, ev Sundsvall. Buren 500:- Transportbur 150:- Resten bud. Ju mer ju billigare.

BeanLady
0

Bild

kraembulle
0

Skickat meddelande till dig!

ylwawiie
0

Bor i Umeå och är intresserad! Skickar meddelande!

BeanLady
0

Uppdatering efter en del grejer sålts, det som finns kvar är: Buren, 78x48x75 Transportburen Bajslådor Pall Potta Rör Skylt Bakgrund Vattenflaskor + värme/frys skydd Böckerna Hyllplan

carrcorr
0

Vad vill du ha för buren + röret + en vattenflaska + hyllplanen? 🙂 Är ev intresserad av transportburen också. Det ser ut att vara ganska tätt mellan gallren, är det mindre än 15 mm?

Jag bor i Skellefteå och kan hämta sakerna.

kolpa
0

Jag har pm:at dig :9

MissFake17
0

skulle du kunna skicka skylten till sthlm och vad skulle det kosta i sånt fall? den är för underbar :P

dyoxide
0

Är också intresserad av skylten :)

BeanLady
0

Ursäkta att jag inte svarat. Har inte loggat in här på ett bra tag! Skylten kan skickas, kollar upp frakt ikväll efter jobbet! #5 och #6, er jag jag svarat via mail. :)

[[Mellebelle]]
0

jag bor i umeå och är intresserad utav toalätterna, pallen, skylten, sputniken! :) jag pmar dig!

BeanLady
0

Det som finns kvar nu är buren (78x48x75cm) med hyllplan, 500kr. Transportbur 120kr. Två böcker om råttor 30kr/st. Även ett gäng oanvända och sparsamt använda Borrismattor.

kolpa
0

Går det att frakta en bok?

BeanLady
0

Det går utmärkt. :) Kollar imorgon vad frakten blir. Den gulliga skylten finns kvar också, får inget svar av MissFake.

JoySurrender
0

Då är det väl dyoxide som är tvåa på skylten?

Jag är mamma till henne, vi tar den!

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan

Crucio
0

jag är intresserad av Borrismattorna. hur många har du?

Sajtvärd på Skrivlust

BeanLady
1

#14 och #15 skickat meddelande till er. :)

BeanLady
0

Buren och transportburen finns kvar, kan transporteras längs kusten Sundsvall(Njurunda) upp till Luleå. :)

Mallan_98
0

pris på transportburen ? och när isåfall kan den tas till luleå?