Köpa bur, borde jag?
Den är verkligen på gränsen, mycket utevistelse rekommenderas med denna bur 🙂
Om det är små luckor kan det bli lite jobbigt att få ut råttorna, det kan bli ett mindre gissel.
annars tyckte jag den såg fin ut :)
Hm… Jag sparar nog pengarna för att lägga ner på en bur som jag är mer säker på, dessa sidor var inte vågräta och luckan är för liten 😕
Dessutom är de små gallerna på sidan av plast och väldigt lätta att tugga bort (och en saknas helt)
Köp en annan som dom andra har sagt, det där är inte ens lagligt till undulater och dom är ungefär hälften så stor som råttor så följ instinkten och köp en annan 😃
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Måtten är bättre och du kan få den precis som du vill ha den 🙂
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Spelar materialet någon roll? Ekfanér heter det iallafall :)
Oavsett material så kommer du att vara tvungen att Lacka, lacka, lacka och lacka ett varv till :) Det finns massor med burbyggartrådar med massor av information om du söker lite 😃
Fördelen med den andra är att det blir mindre att lacka och du kan ta bort glashyllorna och göra lite som du vill i buren 🙂
Ja precis så jag tänkte! #11 Ska antagligen iväg och hämta den idag :')
Äh köp den här istället. http://www.blocket.se/alvsborg/Bur_till_chinchilla_49026598.htm?ca=15&w=2
#13 Jag ska hämta chinchilla buren imorgon 😊
#14 Haha, jasså? Bra val! Skulle jag med gjort :-)
Hihi ja, överlycklig då jag letat som en toker efter en billig voljär!
Den buren var kanon fin
Visst är den!
Bra köp 😃
Alldeles för bra ;)
Tråkigt att säljaren sa att jag inte kunde komma igår, då vi bestämt oss för det och fixat en stor bil osv.. Han ville att jag ska komma idag istället men har ingen bil idag, finns den kvar på måndag så åker jag dit! Ingen från lilla Edet som ska mot Göteborg eller så idag?
Nu sitter jag i bilen med pappa på g hem, jag har nu hämtat chinchilla buren, fick tre hyllplaner och en 'gren' som tillbehör, toppen! Åh vad det ska bli kul att inreda den när jag kommer hem hihi. Tog visst en timma dit, tagga en timma hem också:(
bild på den klara buren?? 😃
skitsnyggt! 😉