Råttor iFokus

Råttor

Etikett: länkar
Läst 528 ggr
emdi
1

Bästa youtube kanalen..

http://www.youtube.com/channel/UC-YdI4rzIhRVlqWfhLZU8rQ

Hon är lite pratig i vissa videos men man får mycket fakta å tips osv! mycket bra!

/emdi

Apootie
0

Följer också henne, gillar att hon ger bra tips. Dock har hon hjul till sina råttor, vilket jag kommenterade. Men ja…

emdi
0

jo jag har sett det, hon kanske lyssnar på dig senare ang hjulen..vem vet..

/emdi

Apootie
0

#2 Ja kanske. Jag hoppas det iallafall. Hennes råttor verkar ju komma ut väldigt mycket ändå 🙂

UrchinFamiljen
0

Jag följer också henne, tycker det är kul att se på hennes videor. Men som sagt kan hon vara lite för pratig ibland. :)

♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

[Thew]
0

Följer henne också :)

kigon
0

Kommenterade också om hjulet, men hennes svar var ett klippt "hjul är ok om de är stora" så ja… :/

Lite synd att hon säger så, då det är så pass många som lyssnar på henne och tar hennes tips, också om hjulen…

Tycker dock hennes burar är rikigt fina!

/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.

Zakaraa
0

I utlandet använda alltid springhjul tyvärr, har själv haft en konversation med ett gäng utlänska ägare men det slutade med att det blev för mycket påhopp från dem när jag sa att det var skadligt.
Har själv fått svaret att det är okej om hjulet är tillräckligt stort men jag har aldrig sett ett hjul som Är så pass stort.

Ska kolla in hennes kanal senare!

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning