Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 378 ggr
Allamej
2

God Morgon 31/8

Sista dagen på augusti, vad ska ni göra idag? För mig blir det att slappa och goa djuren.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Melissa V
0

Jag ska sova bort halva dagen, sen flytta bebishanarna till de vuxna pojkar, efter de sova igen för att tillslut åk och jobba bort natten. Roligaste helgen Ever *ironi*

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum

:holmgreen:
0

Börjar dagen med att äta frukost i sängen då min syster o hennes kompisar är i köket o vardagsrummet. Så sitter i sängen med mina småttingar som springer runt över hela golvet. Härligt sätt att börja dagen. :3 Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, förutom att städa buren och träna. ^^

UrchinFamiljen
0

Idag ska jag bara slappa efter en hård skolvecka. Men imorgon ska jag städa killarnas bur. #2 Vad tränar du :holmgreen:? :)

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

Apootie
0

Jag ska slappa med mina småttingar hos min pojkvän! Blir kanske nachos till kvällen, mums!

darkness
0

Får besök av bästa vännen med sambo och valpen jax som varit på utställning i örebro :3 ♡

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

:holmgreen:
0

#3 Jag tränar löpning 6gr i veckan. Precis slutat dansa så kör med lite löpning nu ett tag.^^

Bananbullar
1

Ehm. Göra så lite som möjligt. Mår lite illa från igår faktiskt.. Och är trött. Men vad sjukt kul jag hade!! 😂 Men idag ska jag vila upp mig för att ev. orka med lite kul imorgon med.

[Dimar8]
0

Väntar på att mormor ska komma hit med symaskinen, sedan ska vi ut en sväng för att köpa lite tyger osv för att sedan sy lite hängmattor till råttisarna, sedan blir det bara massa gos resten av helgen! c:

Zakaraa
0

Ska grilla med brorsan och hans flickvän och därefter åka till flickvännens syster och titta på en råttbur, hemmabygge.
Blivit med hanar så behöver en till bur nu :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning