Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 255 ggr
[Emelie321]
1

Håller tummarna

På torsdag nästa vecka avgörs det om jag får förstahandskontraktet på en 1a.

Problemet är att jag har svårt att styrka 2-3 av 6 månaders framtida inkomst, på grund av att det inte går att göra förrän efter årskiftet när det blir aktuellt… Men jag vet att jag har inkomsten. Ibland är livet inte lätt.

Har smått panik. Går det här i stöpet efter tre månaders kämpande så har jag nog inget annat val än att försöka hitta någon som kan ta hand om mina tre tjejer 😭 Får knappt någon sömn längre, har ingen dörr att stänga om mig och vaknar nonstop hela nätterna i denna boendesituation jag hamnat i. 😕 Och flickorna får inte den stimuleringen de behöver på grund av det begränsade röra-sig-fritt utrymmet =\

Anothername
0

Åh vilken jobbig situation. Håller alla tummar och tår här hemma för att du hittar någonstans att bo. Du har ev inte kollat andrahandslägenheter om det är så att du inte skulle få ettan?

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

[Emelie321]
0

#1 Tack! 🙂

Problemet är att det är väldigt svårt att få tag i ett rum eller andrahandsboende där jag får ha råttor rännande fritt omkring… 😐

Anothername
0

Ja det kan jag iofs tänka mig :/ Men tummarna hålls i alla fall för dig Och rådisarna!

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

Blodfot
0

håller tummarna för dig!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

:')
0

Att du bor i Uppsala hjälper inte heller precis! Alltid svårt här ju 😕

Håller tummarna! 🌺