Bilder på er?
Kan vi inte lägga in bilder på oss själva?

Ni som inte har ålder på er sida kan väl skriva hur gammla ni e? :)

Jag är ju ny medlem här men känns ändå lite lustigt att jag trodde zimzon var en en kille. :)
Är vi bara tjejer på det här forumet?
Här är jag i alla fall.
Älskar mina stora små vänner..

jag har faktiskt åxå tänkt på att det verkar vara dött på herrar här :O
Min blogg: fiiiyah.blogg.se
Här bor jag: stallstenvik.blogg.se

#19 Ah, precis, men samtidigt tror jag att man tolkar mycket man läser också. Du är ofta väldigt saklig i det du skriver och det finns väl uppfattningar om att killar brukar vara mer sakliga och tjejer mer känslomässiga.
Läskigt att man är så snabb på att kategorisera, eller hur!

Här är jag och lille Kassler. Jag har en ytterligare förfrågan, vore det inte kul om folk med råttor i närheten av Västra Götaland kunde träffas, kanske ta med sina råttor, och bara umgås? Alltid kul med någon som har samma brinnande intresse som en själv (har själv inga vänner/bekanta som har råttor).
//Tosca
Fotograf, styrman, råttmor och illustratör
Portfolio på Flickr

och här är jag.
/Gia-Bokfrossa
http://bokfrossa.wordpress.com/
#9: Det där kortet är taget på hultsfredfestivalen :D hihi. Eller hur?

Kul å se så många trevliga människor! Har ju läst en hel del av era inlägg den senaste veckan, men nu slog jag till i går och registrerade mig som medlem. Försöker även bifoga en bild här men är osäker på om filformatet är ok… Hur som helst är detta ett jättekul forum att titta runt i. ni har alla en massa värdefulla erfarenheter som en nybliven råttägare har stor nytta av.
Mina pojkar heter Musse, Pinoccio och Nemo, och eftersom de bara bott hos mig i fem dagar är vi mitt i vår "inskolningsfas", som går långt över förväntan. Är 36 och bor i Bålsta m 3 barn, 3 vattensköldpaddor, div fiskar å en ödla, samt 3 råttkillar nu då.
/Cattis

*putt* Nya medlemmar får ju också lägga in bilder :)

Nu är ju inte jag jätteaktiv här men det kanske är någon som tycker jag är intressant att titta på ändå ^^

sådär, varit lite inaktiv här en månad eller så, men tänkte lägga upp en liten bättre bild :D årets skolfoto:
Haha, tyvärr är jag för ful för att visas =)

myriis: Ingen är för ful, allt ligger i betraktarens öga, och gillar de inte vad de ser så kan de dra åt fanderns! :D

ja.. här e jag å twini då x).. ser lite utav mig

Såhär ser ja ut.. blev nå knas när ja ändrade filen..
Såhär ser originalbilden ut iallafall..

#74 Välkommen till råttvärlden.. =)

Tackar :)

*puttputt*

Hejhej här kommer en bild på mig.
20 år och bor i Örebro :)

ojojoj va massa snyggingar ;D

Här kommer jag. 18 år från uddevalla. går i rått-tankar. Ni får med en bukett jag gjort ockås på köpet. Går florsitutb. i stenungsund.

Var ett tag sedan jag la in bild och jag har skaffat lugg nu så här är jag!

Det blev dundesnyggt, Kickan!
Jag obbar på att få min lugg att växa ut. men det är så jobbigt så jag klipper den nog snart igen. :P
Åh, tack Sara! :) Jag tycker att du passar jättebra i lugg också ju!

jäävlar va snyggt hår! :O:'D
oj vad alla ska redigera sina bilder jämt! blir ju lixom lite fusk då :D

#107 jag diggar ditt hår dorkey!! skit snyggt!! =D
Och denna tjej är jag…
Annie heter jag och är 21 år (86a). Bor i lilla staden Bollnäs. Men ska inom kort flytta tbx till shamn ige pga olika saker som har hänt och gjort så jag inte kan bo kvar här i staden…
Mina djur är 4 katter, 3 råttor, 2 marsvin, 2 tusenfotingar och 1 kanin. Och sen så har jag även 2 kaniner på G och planer för en kanin kull ;).
I mitt "djurhem" så finns det även 3 marsvin som söker efter nya hem :P.
Mina intressen är: djur, fota, anime, festa, natur, japan/japanska, vännerna, min stora bokmärkes samling, datorn, musik (j-musik). mm =)
Hehe, här e jag å min påg!

23 år är jag iallafall..
& häääär kommer en bild på mig & Earthquake.. vi är båda rätt nyvakna på bilden…