Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 263 ggr
Allamej
0

God Morgon 27/8

Vad händer idag? Något speciellt eller bara vanligt?

Jag ska passa på och gå och lägga mig strax 😴

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

ceccie
0

Ska till jobbet som vaktmästare, posta räkningar. :-(

:')
0

Godmorgon! 

Ska till skolan som vanligt. Men det är helt okej :)

Zolah
0

Ska till skolan, är så trött att det värker in i benen på kroppen.

Bananbullar
0

Idag blir det lunch med några tjejkompisar från skolan och sedan ska jag hjälpa pappa att köra hem vår nya husbil! 🤪

[Dimar8]
0

Nu sitter jag i skolan, och längtar på att få åka hem för att sedan åka med mamma till Arken Zoo och köpa lite gott till råttisarna! 🌈

elphie
1

Stretching, frukost, vila, hämta på dagis och gå på tillväxtkontroll på bvc med lilla och sen ridskola med stora tjejen. Lagom dagsplan.

Lite avis på er som ska till/är i skolan, terminen på högskolan börjar inte förräns på måndag och det ska bli jättekul att sätta igång igen efter ett långt sommarlov =)

Allamej
0

Nyss uppstigen, första kaffetåren i mun. 🌺

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

zickan
0

Jag sitter och segar på jobbet. Lyckats komma upp pigg och vaken hela helgen under tidigare uppstigning. Men kliva upp och gå till jobbet var segt & tröttsamt.

Men skönt nog är det tvättdag så det finns lite att pyssla med. Ska förhoppningsvis få en slant över efter jag betalat lite räkningar. Funderar på att beställa lite nya råttsaker.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.