Råttor iFokus

Råttor

Etikett: hälsa-skötsel-beteende
Läst 366 ggr
Ciwifrukt
2

Veterinär stockholm

Hej ville bara kolla med er i Stockholm om ni har nåt tips på veterinär som är bra på det här med råttor? Har inga problem just nu, men bra att veta om det händer nåt.

MVH Ciwi

Bananbullar
0

Brukar gå till Bålsta (inte Stockholm, men på gränsen) och där har jag iallafall fått bra bemötande. Dock var det ett tag sen jag var där nu.

mini-monster
1

Ahlbergs Veterinärpraktik väljer jag alltid först om det är något med mina pälsklingar. De har dessutom drop-in tisdagar och torsdagar mellan 13-19.

Har väldigt positiv erfarenhet av Djurkliniken Roslagstull oxå men deras priser är högre. De tar även in djur akut i viss mån.
(http://www.djurklinikenroslagstull.se/)

ÖrjanLax
2

Ahlbergs vid Södra station eller Marhagens i Jakobsberg går jag till. Marhagen är mycket billigare och mycket trevligare så dit går jag alltid för avlivningar/för att få medicin, men dom kan ej operera vilket Ahlbergs kan, samt att jag inte tror dom har så mycket tider längre tyvärr. Roslagstull är sista utvägen eftersom precis som #2 säger är så himla dyrt, dock säkrare att operera då dom söver med gas.

Ciwifrukt
0

Tack så mycket för svaren, det är ju jättebra. Funderar på att åka in med dem på en liten hälsokoll snart, vad ligger pris för undersökning på ungefär? 500?

MVH Ciwi