(S) 2 st Furet tower + Tillbehör
Eftersom mina sista råttor har somnat in nu och jag tagit beslutet att inte skaffa fler så säljer jag alla burar och rått tillbehör som jag har.
Kommer fylla på tråden vartefter jag plockar i hop sakerna.
Allting hämtas här. Finns i Rimbo. c:a 7 mil norr om sthlm.
Först till kvarn är det som gäller!
Furet tower 1.
Mina tjejer har bott i den så den har några gnag märken i alla hörnen. Och två hjul har även gått sönder helt plötsligt så jag köpte två nya hjul i tron att dom skulle vara likadana. Men när jag jämförde dom då jag kom hem visade det sig att hjulen som jag köpte var lite större än originalen. Men det var ingen fara. Enda skillnaden är att burbotten blir pyttelite sned och hjulen kunde bara skruvas fast med en skruv, men den håller bra.
Har själv inte haft några problem med dom olika hjulen att rulla den eller så.
Buren är ned monterad.
900kr ev. med lite tillbehör.
Men attans att jag inte ska hälsa på mamma snart som bor utanför Rimbo :(
Vad är det för mått på burarna? :)
- Mått: Bredd 80 x djup 75 x höjd 161 cm.
- Mått bottenbrickan: Bredd 80 x djup 75 x höjd 18 cm.
Jag kidnappar gärna alla av inlägg 7, 8, 9 och ev mer inredning om du har. Och om du skulle ha möjlighet att ev möta upp vid danderyds sjukhus, kallhäll utställningen eller liknande? Ska kika lite på tåg och tider :-) Kan inte vara iväg allt för länge pga svårighet med hundvakt till ena.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#14 yes kidnappar gärna alla :-)
#25 kidnappar gärna dom med :-)
Ok. slänger med dom med. :)
Går det att få ngr hyllplan och stegar skickade? :)
Ingår det hyllplan och stegar med buren? :)
*putt*
vill gärna ha nått hyllplan och 1-2 av de gråa stegarna. kan du skicka i så fall.:)
http://punkmorsan.blogspot.se/
"Vi lever som odödliga, men dör som dödliga."
/okänd
2 hyllplan med stegar :)
Du ska möjligtvis inte ner tilm sthlm snart?
Just nu finns det 4 hyllplan kvar av dom "finare" och 5 stegar med dom två oöppnade och lite dyrare. Men säljer jag stegarna så kommer det inte att följa med någon till burarna. Men får se om det finns någon stege kvar om det finns intresse på burarna.
#33 Det går att få det skickat men köparen betalar frakten. :)
Hur många stegar är du intresserad av och vilka? Nya eller begagnade?
#34 Hur många stegar? Och vilka? Kan du hämta här eller måste jag skicka till dig också?
*Putt*
Burar och lite tillbehör finns fortfarande kvar. :)
Putt, putt
Är nog intresserad av lite tillbehör, vad finns kvar?
Ja vad finns kvar? :)
//Nike
Finns burarna kvar?
Det finns:
- Hyllplan
- Stegar
- Några skålar
- Korgarna i inlägg #6
- Båda furet tower burarna
- 3 vattenflaskor
Det är trevligt att ni visar intresse, men är ni inte seriöst intresserade så behöver ni inte besvära er med att skriva i denna tråd.😐
*putt*
*putt*
#35 Har inga planer att åka till sthlm just nu iaf.
ledsen att jag varit lite dålig på att kolla men har inte haft tillgång t nätet, ska kolla med mitt nya boende om jag får ha större bur här återkommer så fort jag vet,
#47 Ok. :)
Jag är intresserad av korgarna i #6 och några hyllplan om de går att skicka utan att frakten blir för dyr? Finns skålarna i #25 kvar? I så fall är jag mycket intresserad av dem också!
Vattenflaskor eller stegar kvar?
//Nike
#49 Korgarna finns kvar och hyllplanen men matskålarna i #25 är sålda. Jag vet inte vad frakten skulle gå på. Finns det något enkelt sätt att ta reda på det tro? #50 Det finns både stegar och vissa vattenflaskor kvar. Men minns inte exakt vilka flaskor som fanns kvar. Vilka är du i såfall intresserad av?
#7 Finns det någon sånt hus kvar tro? Vart kan man köpa såna annars? Hur stort är ett sånt?
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
#51 Finns något kvar på 16,17,18,21?
Av vattenflaskorna går vilken som helst bra förutom den med sugproppar och den genomskinliga. Går det att skicka? Jag står för frakten i så fall!
//Nike
#52 Lite svårt med den länken endå då jag inte vet hur stort paketet blir i förväg om jag skulle skicka det.
#53 Alla dom husen är sålda. Jag vet faktiskt inte, har köpt dom på Arninge zoo för några år sen.
#54 Om du säger vilka skålar i #16-#17 som du skulle vara intresserad av så kan jag kolla om dom finns kvar. :)
#18 - #21 finns kvar. :)
#55 7,9,10 skålarna är jag intresserad av.
Tar gärna ett hyllplan från #18 om det finns någon som inte är så himla söndergnagd.
Hur var det med vattenflsakorna?
//Nike
#56 Från skål inlägg #17 eller #18? ;)
Hyllorna är så gnagda som dom ser ut på bilden mer eller lite mindre..
Vattenflaskorna ja, jag ska kika vilka som finns kvar. :)
#57 Från #16 :)
//Nike
Av skålarna så är det bara 7. som finns kvar. Av vattenflaskorna så är det dom båda gröna flaskorna och den svarta.
#59 Okej, är då intresserad av ett hyllplan, skål 7 från #16 och den gröna vita och gröna vattenflaskan (om det följer med en hänganordning till flaskan och om du kan skicka det via post)
//Nike
#60 Tyvärr har jag ingen hänganordning till faskorna men man kan ju alltid ta en tjockare ståltråd och böja till som en sådan vit grej som brukar hänga med flaskorna vid köp.
Har du något tips på vad man kan slå in det i? Är inge bra på det att skicka stora saker. ^^
#61 Okej, fixar en egen sån :) Ångrat mig och tar både den vit-gröna och en vit-svarta.
Om du har en kartong så ta den och lägg lite tidningspapper i. Sedan lägger du sakerna där. Om du väger alla saker tillsamman så ser du hur mycket frakten kommer kosta. PM:ar dig!
//Nike
Finns hyllan kvar?
Hyllplan ska se stå =)
#63 Japp det finns hyllplan kvar. Både från inlägg #18 och 19. :)
Härligt =D skam du skicka via posten? Och i så fall vad skulle frakten kosta?
Ska stå kan du skicka via posten blir lite fel via telefonen sorry =)
Vad kostar #28, dvs. #1 och #2?
aaaaaaaaaaaangelina
Är intresserad av ett hyllplan=) om du kan skicka via posten?
#68 Buren som har lite gnagmärken i hörnen på botten brickan och två icke original hjul kostar 900kr (kan diskuteras) Och den andra kostar 1000kr. #69 Jag ska gå ner till affären idag och kolla hur man bäst skickar iväg t.ex hyllplan och ta reda på frakten då det är många som undrar samma sak. :)
#70 okej låter bra tackar =)
Har varit nere till affären och kollat frakten nu. Gjorde det idag då jag inte han igår.
Men iaf för enbart ett hyllplan skulle det kosta 48kr + någon krona med emballaget.
Jag fick en lite porto guide av expediten.
Kan skriva ner den här.
Vikt högst gram i europa
20g 12kr
100g 24kr
250g 48kr
500g 80kr
1000g 150kr
2000g 225kr
Maxmått för brev
Längd: max 600 mm
Längd + bredd + höjd: max 900 mm
Minimimått plan yta 90x140 mm
Så nu kanske ni vet lite mer om fraktkostnaden, beror såklart vad ni köper vad frakten landar på.🙂
*Putt*
En furet tower bur är nu såld! Finns en kvar till salu. 900kr vill jag ha för den.
Det följer med tillbehör så som rör, en trekantig toalätt, grå hörn hyllor, mm.
Buren har lite skavanker, lite gnagmärken i hörnen, men det är endast på den nedre botten den övre botten är hel och fin! Har även fått byta två hjul på den då dom gick sönder, men det är inget som stör rullfunktionen. Sedan är en grön hörnbit sönder, men den påverkar heller inte funktionen av buren, därav är priset lägre än jag skulle ha tagit för den.
Men i helhet så är den i fint skick!
Provade även att sätta ihop buren idag för att försäkra mig om att alla delar finns och att den är hel och fin. Så det är buren på fotot som jag säljer.
Jag har ev. en som är intresserad av den, men puttar upp denna annons endå ifall någon mer skulle vara intresserad om köpet inte blir av.
Vad finns kvar? Är intresserad av hyllplanen främst. Men finns det något annat kvar så kan jag vara intresserad :)
http://sunflake.weebly.com
Hälsningar Erica och råttorna :)
#77 Har glömt att svara dig. Det finns hyllplan kvar. Men får återkomma med hur många då jag sitter på bussen just nu. I övrigt så är båda burarna sålda. Matskålar finns kvar.
Härifrån finns intresse för hyllplan och vad annan inredning som finns kvar, så kolla gärna =)
Lite rörigt😛
Det finns 3 hyllplan kvar och två stegar i oöppnad förpackning. Sedan finns det massa matskålar.
Vill helst att grejerna hämtas här då hyllplanen är ganska otympliga att skicka och hitta en förpackning till.