Råttor iFokus

Råttor

Etiketttävlingar-quiz-undersökningar
Läst 1517 ggr
[Wildfires_]
3

Kom igen, gilla & dela!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har dragit igång en liten tävling på min facebook-sida där man kan vinna ett valfri smådjursinredning eller ett halsband till sin hund! Du som har råtta kan alltså specialdesigna din egen råtthammock eller "pocket hammock" om du vinner! ^^ 

https://www.facebook.com/pages/Fleecedreams/156752164494170?hc_location=stream

Det går ut på att gilla facebook-sidan, dela bilden på din egen facebook samt skriva en kommentar "Gillat och delat" där du också skriver vad för pris du skulle vilja vinna! 

Så fort vi nått 150 gillare så väljer jag ut en vinnare! Gör mig glad, var gärna med och delta!

Fjordell
1

Gillat och delat! Sitter nu och håller tummarna på ett valphalsband åt min nya kärlek som kommer hem i september <3

Zakaraa
0

Har gillat o delat, kunde dock inte hitta någon lista över vad det fanns för saker så kunde inte välja vad jag ville ha :c Någonting till råttorna eller marsvinen är av intresse iaf :p

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

[Wildfires_]
0

#1 Vad härligt, jag tackar så mycket att du ville delta! :) Kommer bli tre vinnare så fort 150 gillare uppnåtts, så fler får chansen till att vinna! 

#2 Lista har jag inte hunnit ordna ännu men jag har olika album med bilder på det mesta som jag syr! Ta gärna en till bland alla bilder! :) Det går som sagt att ångra sig också, ifall du hittar något annat du hellre önskar vinna! :)

Till råttor så syr jag tre vånings-hammockar, sedan "pocket hammocks", avlång samt trekantig hammock! Ska börja med en myspåse i fleece samt kuber men har inte haft tid ännu att börja! :) Ska sy upp alla modeller med bilder så det blir lättare för kunder att hitta! 

Till marsvin däremot syr jag ganska mycket! Digletts, puffar, hide and snuggz, hyddor och massa mer! Även avlånga tunnlar i fleece! Ta gärna en titt, finns ganska mycket! :)

Zakaraa
0

#3 ska se om jag kan hitta album:) Är knne på en platta (saknar dator) och då finns inte alla alternativ, suck

[[Mellebelle]]
0

Har gillat och delat och hoppas på att vinna så att jag får ett halsband åt min kommande chinese crested valp ^^

:')
0

Tävlat! :D

[Wildfires_]
0

#4 Jaha, ja Ipad har hört kan vara lite knepiga! Hoppas du hittar albumen ändå!

[Wildfires_]
0

#5 Vad härligt med kines, har själv en nakenhane och en nakentik hemma! Underbar ras verkligen! Är det en naken eller puff du ska skaffa? ^^

[Wildfires_]
0

#6 Underbart! ^^ Lycka till!

Zakaraa
0

#7är ingen iPad utan en surfplatta men jag fick gå igenom alla bilder som fanns tillgängliga så lyckades hitta en sak iaf :)

[Wildfires_]
0

#10 Jaha okej, jag trodde det va ungefär samma sak! 😉xD Vilken tur! :)

[[Mellebelle]]
0

#8 å så kul! Det är en nakenfis jag ska ha, har verkligen fastnat för den nakna varianten ^^

kolpa
0

Gillat för lääängesen har även delat nu också. Sjukt fin sida är det, jag skulle vilja vinna ett rör till mina råttpojkar här hemma, det tyget me färgerna blå-vit-röd :)) hoppas på lite tur nu då! // Lizette

kolpa
0

Oj ifall rör inte fanns med så väntat jag på mallen då så finns det något annat till mina råttpojkar:)

[Wildfires_]
0

#14 Hej! Ja dig känner jag igen allt! 😉 Jag sydde ju samma "rör" till dig med färgerna som du önskade men när den blev färdig så ville du avvakta och efter ett mail så slutade du svara, så jag gav bort den till en väninna som har råttor istället! 👍 Ja den bilden är borttagen då jag håller på att rensa på facebook-sidan! 

Det kommer dras 3 st vinnare så det blir slumpen som avgör vem som vinner också!🙂 Vem vet, du kanske blir en av de tre som vinner! 😉

[Wildfires_]
1

Vad underbart med en liten nakenfis, känner precis samma med mina två! Roligare hund får man nog leta efter, underbara helt enkelt! ^^

kolpa
0

#15 Jag är jätte dålig på att kolla min mejl, måste helt ha glömt och tittat. Men vad är det som finns för råttor just nu då? kan du lägga ut en mall med bilder?  Hoppas hoppas :)

//Lizette

[Wildfires_]
1

#17 Jaha vad trist, nåja.. den kom till användning ändå så det va egentligen ingen fara. Bilder finns ute i en av albumen på facebooksidan. Syr hammockar, avlånga/trekants-hängmattor, pocket hammocks etc. Ska börja sy kuber och lite annat men har så mkt att göra att jag inte hunnit. Men ta en titt, finns en del! :)

[Dimar8]
0

Nu är det bara att hålla tummarna hihi! c:

Zolah
0

Ursäkta men var försiktig med tävlingar som denna, det går emot facebooks egna regler samt lotteri kommisionen. Jag anordnade en tävling på den lokala radion, men jag var osäker på vad som var tillåtet så jag fick kolla upp det där. Om jag minns rätt kan detta innebära att facebook får lov att ta bort din FB sida helt som är i anknytning till ditt företag?

[Wildfires_]
0

#20 Jasså? :O Det lät ju inge bra, men ser ju liknande tävlingar som denna överallt. Registrerade och stora företag har dessa tävlingar titt som tätt, vet en handfull som gör såhär för att sprida sin sida. 

Jag har inget registrerat företag, jag kör detta enbart på hobbynivå och det är knappt så jag tjänar något.

Zolah
0

Radion jag arbetade på vad ju ideel, men antar man åker dit iafl. Kolla på google får du se, det var så jag hittade all information.

För att det ska räknas som en tävling måste man först se till att det finns ett mål som nån kan komma. ( eg: nånting nån kan vara bäst på ) annars räknas det som lotteri, och då får man problem. Det är typ, skolor och nåt mer som får ha lotterier utan att söka om lov. och då får inte föreningar eller privatpersoner söka lovet heller ._.

Det som är största problemet är faktis facebook, för det är emot deras regler att använda något som helst som har med deras gilla, dela, kommentera funktioner. Enda man får göra är att säga' jag har en tävling på den här sidan, klicka på länken '.

Troligen har dom haft en del problem med tävlingar som denna och därför satt upp reglerna

[Wildfires_]
0

22# Jaha, ja jag läste igenom reglerna nu och där står det rätt tydligt. Ja jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, avbryta men göra en dragning ändå? Hur ofta åker man dit pga saker som dessa egentligen? 

Jo jag förstår men det är konstigt att så många registrerade företag håller på såhär ändå! Jag måste kolla upp detta vidare, tack för att du informerade mig om det! Jag hade inte ens en susning att man inte fick göra såhär.

Zolah
0

Du kan göra så att du tar bort tävlingen från Facebook och lägga den på en extern sida, lotteri delen tror jag du har lättare att komma undan med då jag tror att lotteri kommissionen inte kollar upp för väl. Hoppas det går bra för dig :)

[Wildfires_]
2

#24 Jag har bestämt för att avsluta tävlingen, känns tryggast så helt enkelt.