Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1314 ggr
Faxlin
0

Hur är det med råttsaker?

När man är hundägare köper man oftast mycket saker bara för att det är en hund på saken ifråga, om man har katt likaså, har man iller så lika med det. Men hur är ni som har råttor? Köper ni saker bara för att det är en råtta på den? Hur lätt är det att hitta saker med råttor på?
Själv har jag haft problem med saker med illrar på, därav anledningen till att jag börjat gravera dem själv. hihi
Skulle det finnas en marknad för att sälja graverade saker med råttor på? Gjorde ett par söta skyltar häromdagen, bara för skoj. Där det står: Släpp inte ut råttan! Vad den än säger. Och så en bild på en råtta som står på bakbenen.
Lite sött blev det faktiskt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

jess13
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hehe jo jag köper saker ibland om jag hittar några där det är råttor på. senast köpte jag ett örngott:)

Ipod_Mini
0

Jag vill också ha ett örngott med råttor på!!! Var köpte du det?

Bima
0

Jag har tyvärr inte sett så mycket saker med råttor på, det mesta brukar föreställa möss.

Jag tror definitivt det skulle kunna finnas intresse för råttskyltar, särskilt eftersom det som sagt finns väldigt lite saker med råttmotiv.

Faxlin
0

En glasskål med graverade råttor då eller varför inte en uppsättning glas med råttisar på. Skulle sådant gå hem hos råttmänniskor?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Bima
0

Jag kan ju bara tala för mig själv och jag tycker det låter jättekul! :)

cosmonita
0

Jag har lite råttsaker i min lilla butik på hemsidan. Skyltarna är på gång så håll gärna utkik framöver. Just nu finns där kort och bokmärken.

cosmonitas tamråttor

Girlie
0

Cosmonita: Dom är jätte fina, verkligen..

Jag har en nykelring i glas med en liten råtta inuti.. Min pappa köpte den till mig och jag blev jätte glad.. Glad

Magda
0

jjaaaaaa prylar med råttor som verkligen ser ut som råttor & inte möss hade jag gärna köpt.. gillade den där skylt idén Cool

cosmonita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag några skyltar också…såna att placera på dörren in till råttrummet eller vid buren.

Men det blir fler vilken dag som helst. Har på gång skyltar att hänga på dörrhantaget när man har råttorna lösa i rummet. Sen har jag också ett nytt roligt stämpelmotiv som jag kommer att använda till kort, skyltar och bokmärken. Kolla in i butiken inom ett par veckor.

Bilden som bifogas är på det nya motivet.

BlackRiver86
0

jag skulle jättegärna köpa saker med råttmotiv på.

har länge funderat på att göra en egen "Varning för råttan" skylt att sätta på ytterdörren !! givetvis med bilder på mina egna två små råttorGlad

Meeko
0

har sett skyltar i djuraffärer man sätter på dörren som de står typ "jag bits /här vaktar jag" med en läskig skabbråtta.. hm den skulle inte jag vilja ha iag

dreamiz
0

Winking Cavy affären har lite råttgrejer också faktiskt. Jag har köpt lite därifrån o det var snabb leverans, inom en vecka, trots att grejerna kom från England. Inte mycket i porto heller.

www.winking-cavy.co.uk/

Själv samlar jag gärna på allt med de djurslagen jag har! Lättast att hitta är ju med möss.