veterinär runt hallsberg
Jag har nyss flyttat från Karlstad till Hallsberg, har bott här nu i en vecka och stormtrivs :D På lördag får jag träffa mina fina flickor igen och jag längtar så mycket
// Stephanie och hårbollarna 
O allt jag skrev kom inte med -___-
Skriver kortfattat nu Behöver hitta bra veterinärer i hallsberg-området. Någon som vet en bra?
Jag åkte till karlskoga när mina blev sjuka. Har inte mycket att jämföra med men fick i alla fall bra bemötande och en intresserad och engagerad veterinär. Besöket blev en timma och hon klämde och kände, kollade efter ohyra och tog tempen. Ringde till kumla jourklinik innan men de ville inte ens ta emot dem för det var ingen där som kunde råttor. Dock tror jag att det finns en råttkunnig veterinär som ibland jobbar extra där.
Jourkliniken finns ju men den är i Kumla men det är inte så långt. Dock vet jag inte om de bara tar in hundar och katter… Men annars finns ju en del i Örebro :)
Okej tack så mycket :) bra och veta liksom, samt att mina töser kommer imorgon och på måndag måste jag ringa en veterinär för avlivning på min gamla tant :(
#4 det är för smådjur oxå. :)
Stig Elvis Rufus Långsvansar <3
Distriksveterinärerna tror jag behandlar smådjur. Sen finns det en privat veterinär, Hasse, som har en egen praktik i centrum! :)
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
#7 är Hasse bra? :)
#8 Har hört både bra och dåligt om honom :)
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

karlskoga är överlägsna på alla punkter, och jag kan rekommendera dom väldigt varmt
You can't spell Bitchy without Itchy
#9hmm okej :P
#10 ja de verkar bra iaf, men tänkte sen även om saker blir mer akut? tar ju en stund att åka till karlskoga :/ men när det gäller icke akuta saker så åker jag nog till dem iaf :)