Sorry för sned bild :/
// Stephanie och hårbollarna 
8# I belive I can flyyyyyy!!!!
Här är en bild på Sion som tyvärr inte finns längre. Vad säger han ;)
Alltså det där facket är för skljmedel husse!
Vad drömmer Laphroigh i mattes BH?
Mvh
Marika "Ioma"
Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se
Jag har inga bilder på mina på den här datan men tassar för att kunna följa. kul tråd :D
Sorry, menar Bacon (A) Vad säger bacon?
#30 Thor: "Se mej djuuupt i ögonen. Djuuuupt. Nu sover du. Du sooover. Du går till kylskåpet…..Du hämtar pannkakor…och leverpastej… avokado… och kokt potatis.. Du ger mej det du hämtat från kylskåpet. Du går till skafferiet. Du hämtar hasselnötter….och pumpafrön. Du ger mej hasselnötterna& pumpafröna…."
Vad säger Blixten?
#3 säger… "det va inte riktigt den här sortens svamp jag menade…."
37# Tittut har du godis annars kryper jag in igen
#39 Du la inte upp någon bild. Påminner dig bara!
#37 Ha ha ha, japp o dom andra säger "Ja ja ja, men ta det lugnt du fåååår plats".
=)
// I like beeing a mess, that´s who I am.
#44 jaha aja, Sigrid säger: Jag är nyfiken på vad som finns där nere =)
-Edit-
Oj, försent!
#45 I samma inlägg där du skriver vad råttan på bilden över säger, -ska du posta en ett eget foto. Sen ska någon i vad som blir nästa inlägg, skriva vad din råtta säger& posta ett foto, osv. :-)
-Edit igen- haha
Såg #47 redan hunnit skriva om min bild, -som jag edit-ade bort. Här kommer den igen:
47# säger Hmm kan de va något kul eller har matte/husse tänkt tråka ut mig
Du måste ju lägga in en bild också…
I can't drown my demons, they know how to swim.
"Är det vatten där borta??! Nej, bara ännu mer sand….!"
Vad säger Riffe?
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
"Hallå… Hallå.. Hallå.?"
Vad säger lilla Arran? :)
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
#74 "Bort med brödet! Jag vill bara ha osten!!"
Vad säger Tooi och Toby? <3
#77 "Tror du verkligen att jag ska få plats i den här lilla saken?!"
Vad säger Toby? <3
Du. Kväver. Mig. Din. Store. Klumpeduns!
#91 Vad säger Tooi? <3 R.I.P <3
putt
#98 "Du kan inte ta mig, ha,haha,ha,haha! >:D
oj vi la nästan upp våra bilder samtidigt :S
Haha, jaa :P
putt

#135 tyst…han andas inte! Första bästa transportbur till vetten! Häng kvar min mjuka vän… Ej tillgång till bilder tyvärr… :/
Instagram @enzo.bordercollie & @mydoodl3s puss o Kram
#139 "Jag kan äta upp spagettin först utan att använda tassarna!"
#146 Mmmmh… Din hand luktar ostbågar..! Har du kvar några åt mig?
#155 "Ska du äta upp hela den där kakan själv?
"
Vad säger alla dessa små påttor?

#160 "Aaoooo! Vad jag gör? Tränar till att låta som en varg till pjäsen jag ska vara med i."
Vad säger Tooi och Toby?
#162 "Vem vågar väcka mig ur min skönhetssömn?!"
#164 "Mmmmh! Ditt hår luktar fantastiskt! Vad har du använt för schampoo?" ^^
#179 Hahaha! Helt brilljant ^__^
"Do small things, with great love"
#179 Hur kul som helst! Någon som håller engelska lektioner för råttor? Gud va jag skrattade!!
Instagram @enzo.bordercollie & @mydoodl3s puss o Kram
Ge tusan i mig när jag äter !! Ett kort till och du får på nöten !
(fattar ni ? nöten … heheh) *dålig humor*
Vad säger Bandit ? *R.I.P*
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
#201 -Aah! Hjälp jag ramlar!! -Nä, du är för tjock. ^^
oj skrev till fel bild
#215 Vi kör kurragömma! Du räknar!!
Jag kan inte lägga upp någon bild, så någon annan får göra det.. :S
#233 "Ååh, jag åt nog lite för mycket leverpastej…!"
Vad säger Toby?
Tycker att det snart är dags att börja en ny "Vad säger råttan?-tråd, då denna börjar bli väldigt lång. :P
#237 shit…hård helg. Jag lovar, ska aldrig mer d****a
vad säger Johan?
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
" lååång ,kort ,kort, lååång - och det är så du dansar bugg! "
"

)