(K)(O) råttflickor
Söker två honor (alternativt en hona som ej kan bo med andra) har haft många råttor tidigare och garanterar ett kärleksfullt och kunnigt hem. Dem får gärna vara så unga som möjligt, endast honor är av intresse. Bur får gärna medfölja, annars finns inga krav. Dock ej skygga/aggressiva. Finns i Skåne
Jag har 2 stycken honor som är cirka 14 veckor gamla. Dem är dock otama än sålänge men är nyfikna utav sig. Finns dock i Göteborg.
I'm not crazy. My reality is just different from yours.
Hejsan! Jag har 3 råttflickor, om det är intressant, som måste omplaceras pga utlandsstudier. De är födda den 28 januari 2013 och är otroligt snälla och fina med ganska olika personligheter, Citra är väldigt framåt, social och lättlärd, kommer på inkallning, och håller på att träna på bollhämtning samt vippbräda. Luna är lugnast, men mycket framåt och kommer även hon på inkallning. Sen är det lilla Granny som är lite blyg av sig i början med nya personer men som väldigt gosig och nyfiken. De kommer från en uppfödare och är fullt frisk och välmående. De har en bur som medföljer samt en massa saker. Hemmet för mig är viktigast, så pris kan vi diskutera om du är intresserad. Jag bor i Lund. Skicka ett PM eller skriv här om du är intresserad av att träffa flickorna.
#1 Gbg är tyvärr för långt :/ #2 Jo, absolut det låter intressant (: är dem från uppfödare eller? Är alla från samma kull? Säljs alla tre endast tillsammans? Kan du skicka någon bild på dem/buren? (:
Kastrerade hanar, kan det vara något?
Finns i Skåne.
If you fight love, you're always a loser