Råttor iFokus

Råttor

Etikett: agility-aktivering
Läst 467 ggr
Blodfot
0

vad tror ni om denna lek?

hej, jag kom på att jag kan göra en egen leksak till de små och vill höra vad ni tror om denna: först så tar jag en tomtuarulle och viker in ena sidan så inget ramlar ut där, sen så stoppar jag in lite mjölklinser och fyller resten med toapappapper och till sist viker jag in även det hörnet, vad tror ni om det? Jag undrar om jag kan ge det ikväll till syselsätning när jag sover, vad tror ni?

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Stephanie
2

Jag brukar ofta göra godisgömmor med pappersrullar på det sättet. Det är uppskattat! 🙂

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Blodfot
0

ok, då gör jag en såndan! gör dte inget att jag sover medans det får den?

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Stephanie
0

#2 Nä, så länge du inte väcks av att de håller på så 🙂

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Blodfot
0

okey vad bra tack!

Blodfot
0

jag har även slagit in den i papper, kan jag ta och knyta med lite läder?

chade
0

#5 se till så att den inte blir för inpackad bara, då kanske de inte fattar vad det är för att de inte känner lukten av godiset :)

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Blodfot
0

ok tack!