Säljer mina två älsklingar.
Detta kommer vara det absolut svåraste jag gjort, men jag måste tyvärr göra mig av med mina älsklingar då jag blivit allergisk..
Mowgly och Whisky bor i Kumla, utanför Örebro.
1. Mowgly
Födelsedatum: November 2012, vet inte vilken dag.
Färg, teckning, hårlag: Hane. Roan. Svartögd. Toppörad (db), slät.
Kullstorlek: Vet inte
Fadern: Okänd
Modern: Okänd
Pris och reg: Ej registrerad i SRS. Säljs tillsammans med sin bror, även bur och tillbehör. Pris för allt tas med köparen.
Omplaceras pga: Allergi.
Mowgly är en underbar, pigg och glad kille som gärna myser med matte. Han brukar mysrysa och knastra bara av att få sitta på axeln. Han gillar att bli klappad och kan stanna i mattes famn hur länge som helst. Är inte blyg mot andra besökare utan springer gärna fram. Han har dock varit aggressiv då jag försökte ta in en annan medlem i kullen, men det kan vara jag som gjort fel vid introducering, eller så fungerade dem inte helt enkelt. Annars inga som helst tecken på aggressivitet, aldrig bitit. Bra häng. Säljs tillsammans med brodern Whisky. Är en zooråtta. Nuvarande vikt: 527g.
**
1. Whisky
Födelsedatum: November 2012, vet inte vilken dag.
Färg, teckning, hårlag: Hane. Roan. Svartögd. Toppörad (db), slät.
Kullstorlek: Vet inte
Fadern: Okänd
Modern: Okänd
Pris och reg: Ej registrerad i SRS. Säljs tillsammans med sin bror, även bur och tillbehör. Pris för allt tas med köparen.
Omplaceras pga: Allergi.
Whisky är en pigg kille som älskar att vara ute och springa, han tycker om att gosa med matte, men bara korta stunder då han blir rastlös och vill göra något annat. Han älskar att klättra upp överallt och är en liten buse. Aldrig visat tecken på aggressivitet och när jag tog in en till hane i kullen låg han och gosade med nykomlingen direkt. Aldrig bitit. Han rosslar dock lite ibland, hör emellan åt när han är ute och springer, har varit hos veterinär men dom ansåg att det inte var någon fara. Bra häng, men spänner sig lite. Säljs tillsammans med brodern Mowgly. Är en zooråtta. Nuvarande vikt: 537g.
Ni når mig via pm här på forumet eller via facebook.
https://www.facebook.com/fanny.candell
Mvh Fanny Kandell
Fanny Kandell
Jag och Tudor hoppas att Tudors brorsor kommer till rätt hem :)