Älskade lilla Bonny
Ja han är en zooråtta men åh så gosig och frisk som en nötkärna. Och busig. Han kommer få en vän om bara några dagar.
Lilla finisen. Min allra första råtta. Min fågel kommer flytta troligen redan i morgon och då kommer Bonny och hans nya vän få hennes bur. Lite liten nu tyvärr men endast tillfälligt.
Älskade lilla pälsboll. Han blev tam ungefär samtidigt som han kom hem till mig. <3 Kärlek vid första ögonkastet.
Ang. färg och teckning. Visst är han hooded nånting? Nån som vill berätta? :)
Svårt att se på bilderna om han är en black eller agouti hooded. Är han brun eller är han svart? ^^,
Jag vet! Skitdåliga bilder från mobilen! Sorry Han är brun :)
Då gissar jag på att hon är en agouti hooded ^^,

söt råtta, men du bör byta ut spånet mot något bättre underlag, och så behöver råttor inte ha hö ;)
och han är mycket riktigt hooded, men kan inte se vilken färg iom att det är dåliga bilder
You can't spell Bitchy without Itchy
#7 Hen skrev att spånet och det är utbytt 😃
Japp spånet är utbytt nu. och inget hö heller. Använde bara det när jag tog hem honom för att han skulle känna igen doften :)

#9 så bra :)
missade helt att du skrev det innan :P
You can't spell Bitchy without Itchy
Och sorry igen för bilderna. Skitdålig kvalle och så var det mörkt i rummet. Smarto att ta bilder då
Ingen fara Itchy. Ibland är man lite blind ;) hihi
Hur går det? :)
tass
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
Det går fint. Har lite dåligt samvete bara för att han är själv för tillfället. På måndag ska jag se om jag kan finna en hane till.
Men han verkar trivas, är en väldigt kärvänlig lite rådis och slickar fingrar och är under kläderna och i håret, på axeln… överallt.
Just nu ligger han och sover.
Ska se om jag kan lägga upp lite mer bilder här nu :)
Vad är de för bur du har till bonny?
Vad roligt att du hade sån tur att du fick en mysklump på första försöket! :)
Det var en mycket tillfällig bur! Nu har han en större klättringsbar bur utan spån