Köpa en till råtta
Hej! Nu är det så att jag ska köpa en ny råttbur och kollar efter en till råtta. Har kontakt med en "uppfödare" och undrar hur ofta ska man ta kull på råttan? Denna tar en kull varann till tredje måndag. Dessutom kelar hon knappt med dem. Verkar hon bra? Börjar få lite dåliga vibbar. .. dessutom kostar dem bara 60:- och hon verkar inte bry sej vart dem hamnar.
Låter inte seriöst, skulle avstå. Lita på magkänslan, och att du tvivlar redan nu är dinmmagkänsla som pratar så jag skulle avstått ^^
//Nike
Nej, det lät verkligen inte seriöst. Leta efter en annan 🙂 Om du berättar var du bor så kan vi nog hjälpa dig att hitta en uppfödare i närheten!

Mvh Stephanie 

Nu kom det fram att hon egentligen säljer som orm mat! usch! Bor i luleå helst inärheten.
#3 Ja, det var inte så förvånande. Bara att leta vidare! 🙂

Mvh Stephanie 

Ni vet inte av någon uppfödare i Luleå trakten?
Den enda jag känner till är Rebellions i Piteå. Hon ska visst ha en kull på G just nu. Men tror det blir den sista på ett tag. Och risken finns väll att den redan är fullbokad. Men det bästa vore väl att höra med henne, hon heter Fjordell här på iFokus.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
hej! tror det är hon jag har kontakt med på facebook! tack ändå! :)